Wednesday, October 29, 2008

買得

前日禮拜一,孫柏文話過股市就快見底,不過就叫大家唔好咁快入滙豐(005)。嗰日滙豐就跌14.7%;不過到噚日就已經彈番上去,事件發生嘅速度,快到要用twitter SMS去個網上日誌blog到。

博撈底有指數可跟

點都好,有啲錢真係好難搵,撈底絕對係嗰啲膽大包天、身手不凡嘅人先做得到。不但要唔怕接由高空跌落嚟嘅大菜刀,仲要身手好到接嘅時候,可以捉到個刀柄。不過我覺得,前日七十幾蚊買到滙豐嘅朋友,都要驚埋呢幾日,先至可以舒口氣。

其實,有一個非常重要嘅指數數據,已顯示今個禮拜可入市。呢個指數唔係啲外國嘢,係個百分之百陀地指數,而更重要係根據呢個指數做買賣,贏錢準繩度相當高。

乜嘢指數咁巴閉?咪就係我哋《蘋果日報》嘅「蘋果散戶指數」。

呢個指數係一個典型外國人好鍾意做嘅投資者意向指數(Investor's sentiment indicator),而幅度就會由最樂觀正面(+50),至最悲觀負面(-50)。

一般而言,呢啲投資者意向指數嘅運用方法,都係屬於「反方向」(Contrarian)投資哲學派別。即係「人人睇淡,就入貨;人人睇好,就出貨。」

由98年開始,我哋每個周末做抽樣電話調查,跟住禮拜一公佈。咁多年嚟,散戶最悲觀嘅一次調查,就係喺九一一恐怖襲擊之後嗰次,指數達到(-30.9)。我細心翻查紀錄之後,原來只要指數每次跌穿(-17),跟住你去買升,一個月後就有錢贏。

按往績贏錢機會高

自從04年之後,呢4年嚟「蘋果散戶指數」都未試過跌穿(-17)。直至上個禮拜。如果大家有留意禮拜一嘅《蘋果日報》財經版,就會發現「蘋果散戶指數」係(-19)。根據歷史,即係買得。

啲人話做投資,最危險嘅4個字係「今次唔同 This time is different」。如果你跟咗「蘋果散戶指數」做買賣,就希望今次同以前冇唔同。

--------------------------

Extended reading...

蘋果散戶指數 explained

Here's a chart. Up till April 2006

3 comments:

  1. So what made you think that this time is NO different?

    ReplyDelete
  2. 今次真係唔同!
    This time is really different!

    ReplyDelete
  3. 錯得很,唔通04年到而家每段時間買股票既人都輸錢?

    ReplyDelete