Monday, December 15, 2008

我要學倪震

相信大家都知道,上個禮拜有兩名電訊業從業員,入咗弱勢電視台做嘢都冇幾日,該台新聞部已有好幾個高層離開。

大家又可能聽過佢哋走嘅原因,係因為新行政總裁問咗幾條問題,佢哋唔識答所以就走。

答不到的問題

重溫,嗰幾條問題包括:
1.成個新聞部有幾多人?
2.總共人工支出係幾多?
3.咁究竟整個新聞部一年總支出幾多?

大家可能會話:「以上幾條問題充滿銅臭味。唔通淨係一味講錢?」孫柏文覺得,作為高層答唔到嗰幾條問題都已抵炒,不過新行政總裁就明白事理得多。

聽聞,睇到啲新聞部高層唔識答,佢嘅結論就係嗰間電視台嘅人對錢唔關心、小心。咁新行政總裁就話:「大家可能覺得,只係專心追求做得好啲新聞節目同內容就夠,但係用錢時都要得平衡。咁以後用KPI大家有得跟啦。」

高層聽到即問:「KPI?咩嚟o架?」

到呢刻,各人已感到天下無不散之筵席。

用KPI量度效率

KPI即Key Performance Indicators,係管理學大師Peter Drucker非常支持,用嚟量度運作效率嘅客觀數據指標。電視節目KPI,就可能係節目支出同收視率要維持某個比例。

咁點解今日我揚言要學倪震?根據友報報道,倪震媾啲十八、廿二少女,畀電話號碼時,會話:「call我,15分鐘即到。」事實證明,倪震呢個承諾,係其中一個可以令你成功媾女嘅KPI。

15分鐘即到,我都要做得到。

最後,噚日點解曾特首落旺角?佢幾時變咗柯南?

9 comments:

  1. Andrew, whats your position on Ricky leaving ATV already?

    Come on, no one fires Donald Trump.

    ReplyDelete
  2. answered you in the new blog post.

    ReplyDelete
  3. 小弟要叻過倪震,十四分鐘得喇。
    :P

    ReplyDelete
  4. 你同倪生都有共通點 ,就係嗜好是"落pub/bar等溝女"

    ReplyDelete
  5. WRONG!

    I 溝女 everywhere. hor hor hor

    ReplyDelete
  6. 倪生溝親既女都好索喎,你呢?

    OK.或者你去到邊都有索女啦。

    ReplyDelete
  7. Pakman係俾女溝,所以同倪震嘅溝女有層次上的不同。Pakman勁D!

    Hor Hor Hor

    ReplyDelete
  8. :「call我,15分鐘即到。」...

    溝女界既八折的士黨...

    ReplyDelete