Wednesday, June 11, 2008

高油價下政府做啲乜

正當一個政府嘅行政機關,由上至下都唔係選出嚟。佢哋想推政策時,面對一個全面開放嘅傳媒,往往需要做大量民意調查,攞啲對政府有利嘅結果。如果民調結果「唔靚」,政府就會輸打贏要。

如果個民調喺網上做,網民睇到即時結果,政府分分鐘會成個民調抽起。大家一定估,孫柏文講緊香港政府。錯!我講緊歐盟政府。

噚日,有封嚟自立陶宛嘅電郵,嗰位叫Silenas嘅仁兄話,歐盟委員會主席網站,做關於生物柴油政策民調。點知超過九成回覆,都係反對生物柴油,啲官見唔對路,即刻抽起個民調,跟住話個民調俾人騎劫咗。大佬呀!九成人反對,絕對正路。唔好話啲要捱貴糧嘅市民反對,淨係嗰啲真正識嘢嘅環保分子,知道生物柴油喺生產同製造過程中極之唔環保,所以反對,都已經夠九成人。

我作為一個深信環保嘅人,睇見今時今日嘅油價,真係有啲安慰。只要油價冇政府政策扭曲,全數轉介消費者,全球60億人就會自發諗方法,將每滴油,每嚿炭用盡。

肥人應加燃油附加費

例如,大家作為《金手指》嘅fan屎,都知我唔係細隻。現在喺花旗國,就有人吹話肥人搭飛機,可能要收多啲燃油附加費。一吹,就有反歧視嘅人要求政府介入,禁止航空公司有咁樣嘅政策。我作為肥人,都支持畀多啲燃油附加費,始終架飛機載我要用嘅油,真係多過載啲100磅有找嘅港女。

一向以嚟喺花旗國,啲環保分子都要求政府立法,迫啲汽車生產商造慳油車。今時今日仲使迫?又或者啲航空公司,已經將啲最食油嘅舊飛機,全面淘汰。又同時改變飛航路線,盡量將油用得有效率。

所以,噚日見到貨車司機喺皇后大道中示威,要求政府對高油價「做啲嘢」。求神拜佛政府千祈唔好。我希望嗰啲只係識令人蛙牙,反對膠飲管嘅「環保人士」,知道下次有司機示威時,出嚟對質。環保硬膠大戰搵食車司機?有趣、有趣。

4 comments:

  1. PakMan:
    How to check the silver/gold price's moving average?
    Kito?

    ReplyDelete
  2. www.kitco.com

    very exciting these days on that website

    ReplyDelete
  3. 高油價下政府乜野都唔會做,也不能做,因為唔得閒做,比D富局長話題頭都大。

    ReplyDelete
  4. hahahhaha

    yes.

    Those 富局長 has indeed suck up a lot of oxygen.

    ReplyDelete