Friday, June 27, 2008

要媾女就要增值

星期三晚,孫柏文約咗個朋友去蒲,於是佢去我間天台屋度搵埋我一齊出發。佢一入屋就忍唔住話:「乜你成張梳化都係衫?」

我話:「你估我想o架?上個禮拜係咁落雨,星期二有太陽洗衫,返工時話會打風,不過諗住天文台又係放流料。我咪將啲衫掛起晾。點知放工返到屋企,見到個晾衫架瞓低咗,全部衫跌晒落地,仲濕埋,惟有拎晒入屋等好天再洗。」
「啲衫就咁喺度發臭呀?要媾女就要增值。洗乾淨啲衫就係增值。」

聽到個「值」字,作為一個讀過經濟、又好鍾意spin(政治化妝)嘅撰稿員,我即刻話:「增唔增值,只係觀點與角度。」
「洗衫都唔係增值?唔通係減值咩?咪玩啦孫柏文?」
「咁你記唔記得上次你去日本前講乜呀?你話想買自動販賣機賣嘅日本女生底褲……」
「上次話到明係飲大咗,仲講?」
「酒後吐真言。不過咁,如果yi家有兩條日本女人着過嘅底褲,一條係未洗,一條係洗乾淨,你會用高啲價錢買邊條吖?咁你話洗衫係增值定係減值?」
「超,你個例子咁極端。」

衡量價值觀點與角度

「極端?係kinky啫!畀個冇咁 kinky嘅例子你。之前喺花旗國,有個工程師同學榮升老竇之列,個BB三月個大就轉飲奶粉。有一晚,夠鐘餵BB飲奶,佢奉老婆之命去開奶,做足老婆教嘅程序,但點知個仔係都唔肯飲,惟有嗌醒老婆問點搞。佢老婆一聽,就吩咐老公喺洗衣籃度,攞番佢件着過仲未洗嘅睡衣,鋪喺自己身上先餵BB。我個同學雖然唔係好明,不過哺乳嘅嘢都係乖乖哋聽女人話照做。佢鋪咗老婆件睡衣喺心口先餵奶,估唔到佢個仔真係good good聲飲晒支奶大覺瞓。我個同學覺得好神奇,本着佢嘅科學家精神,推醒佢老婆問個究竟。佢老婆睡眼惺忪咁話:『因為件睡衣有我陣除,BB仲以為係我餵緊佢呀儍佬。』咁,你話喺呢個情況下,洗衫係增值定減值嘞。」

我講完之後,朋友就有啲唔忿氣,所以我就同佢話:「講媾女增值,係要好似尹光首歌《少理阿爸》入面嘅歌詞──要自我增值,take嘢加強性能力。」

我朋友聽到,就即刻企起身跳舞rap出嚟,而我亦都加入。就係咁,兩個人一路rap住歌詞着鞋落樓……

2 comments:

  1. 天台屋?僭建?都係反建制增值既一種! ha...

    ReplyDelete
  2. My 天台屋 has a title deed.

    And on it, my dwelling is called "Penthouse". No, I kid you not.

    ReplyDelete