Tuesday, August 12, 2008

恐襲香港的永久影響

上個禮拜實在有太多事發生,孫柏文今日會逐一講吓。淨係禮拜五,美滙指數大升 1.27點,都好多年未試過一定要講。

不過未講金融市場之前,我想講吓上個禮拜喺特區發生嘅幾單疑似恐怖襲擊事件。

大家可能會問:「好似得銅鑼灣地鐵站有煙霧彈嗰一單。仲有其他咩?」有。大家可能唔知,我哋《蘋果日報》喺網上有個叫蘋果動新聞嘅服務,為讀者提供即時新聞同新聞短片。喺上個禮拜,有段新聞就成為蘋果動新聞正式啓動一年以嚟,單一最高收視嘅短片。

邊段新聞?咪就係鐵板活塞男。

拒坐sit up板

如果你唔知邊個係活塞男。唯一解釋就係你喺上個禮拜,不單只唔喺特區,仲要去咗格魯吉亞。事緣有條友,喺公園一塊俾人做sit-up、滿佈排雨水圓孔嘅鐵板上,可能做緊掌上壓,又可能訓練緊條腰。

做做吓,忽然發現自己條陽具插咗入個窿,跟住卡住咗,最後要報警求助。

大家可能會話:「呢的都算恐怖襲擊?」一定算。仲要比銅鑼灣地鐵站嗰單,對社會影響更深遠。

點解?不如你問吓你隔籬嘅港女,會唔會因為上個禮拜嘅事,唔再去銅鑼灣地鐵站。

跟住再問佢下次去公園,會唔會坐落去啲 sit-up鐵板上。咪就係囉!

點都好,大家現在知蘋果動新聞嘅存在,不妨多的上去。因為Teresa同我有份一齊做嘅財經show,你貼股我教路,喺每個交易日下午四點半,都會喺蘋果動新聞finance.appledaily.com度睇到。我哋個show一定係全港最free嘅互動股票節目。

捱過拆倉潮


講番上禮拜五,美滙指數大升。美元升,港股、金銀、原材料、外幣一律大跌。由我喺06年3月6日開始寫金手指以嚟,美滙指數未試過升穿200天平均線。不過,喺上個禮拜,就升穿咗。

好多人話美元基本因素改變,我就話冇。變都係歐元變,金銀同美元關係同兩個禮拜前比,都係一模一樣。

咁上個禮拜又點解釋?咪就係好似以前利差交易拆倉時一樣,突然個個要賣晒啲嘢去還借嚟投資嘅錢。

各位白銀戰隊成員,隊長只可以話,捱得過今個8月拆倉潮,想窮都難!

4 comments:

  1. 係,正如連亞婆見到塊板都會笑,但就話邊有咁易炸得死~~

    ReplyDelete
  2. hahahahaha

    might as well take those metal planks to be recycled. No one will be using them anymore lor.. hor hor hor

    ReplyDelete
  3. 至弊依家d白銀卡住個窿,有入冇出, 放又唔係,手查又唔係,做左投資版活塞男,8月過左都仲唔升番,放血都唔掂...

    ReplyDelete
  4. http://www.kitco.com/images/live/silver.gif

    隊長,你都好有勇氣下.

    但外邊炮火連天,駛唔駛搵個防空洞避下先?

    ReplyDelete