Sunday, August 17, 2008

重申一注獨贏買白銀

各位白銀戰隊成員,隊長speaking。我知道上個禮拜五,今個禮拜初辛苦了大家!如果你係靠借錢做margin嚟買白銀,你應該已經被斬倉。不過如果你冇借錢冇做槓桿咁買實貨白銀,今次冇錯係一場災難,不過同時造就咗一次大舉入市嘅良機。

所以今日,我要重申一注獨贏買白銀。
重申建議買入:白銀
目標價:每盎斯120美元
年期:至2016年3月6日

跌浪造就入市良機

有貴金屬淡友話,之前3月個個開口埋口都講「滯脹」時,好多從未買過貴金屬嘅人,都蜂擁入場。到咗今日,已經再冇人講「滯脹」時,當然就掟晒啲黃金、白銀。

呢個見解孫柏文冇異議,我估有好多呢啲新人,喺呢個跌浪已經離場。剩番忠心耿耿,對戰勝紙幣狂魔不離不棄嘅白銀戰隊成員,仲揸住白銀。我哋係唔會賣嘅!冇人再提供沽壓,白銀仲唔見底?

多都唔講,平時白銀喺亞洲交易時段係唔會點郁,平均每日都係喺花旗國開市之後,銀價先至大上大落。不過今次大跌市,銀價嘅低位14美元一盎斯,就係喺香港開市時造嘅,仲要係喺14.5美元一盎斯,以極高速度掟落去。

之前幾日,花旗國市開市已經有咁嘅現象,最後亞洲市都一齊發生。「被人以高速掟落去」即係點解?咪就係啲借錢買白銀嘅人,被終極斬倉。

情況與活塞男相近

最後,白銀戰隊隊員《蘋果批》嘅高明輝忍唔住都想講番幾句:「早排喺蘋果動新聞入面睇到一條歷來最多人睇嘅片段,就係活塞男嘅片段,第一次睇,的確幾好笑。之不過,咁啱嗰幾日,白銀價格亦都直線向下插,我手頭上嘅白銀,竟然巧合地同活塞男當時嘅情況一樣,走又唔得,留低又尷尬。當我望住嗰個圖表,見到白銀價格直插到近14蚊嘅時候,我忍唔住學活塞男咁大嗌咗一聲:嗚呀!」

高明輝係買實貨白銀。所以我要同佢講句:「你僥倖活下來,就要好好活下去。加碼買白銀啦!」

12 comments:

  1. 十二個幾...嗚呀~~

    ReplyDelete
  2. 真係好風高浪急.

    好彩我手上全部都是"實銀". 擺在家, 裝飾下都好.
    其實,我想同大家分享下. 我們的目標是usd120/安士. 好像我咁, 我入的平均價係usd16.5/安士, 我輸, 只是usd16.5, 但我嬴, 我有120-16.5=103.5.
    真正的嬴間廠, 輸粒糖. 我怎會理佢短期的波幅.

    ReplyDelete
  3. 咁多位大佬

    有實力人士一定用銀行錢, 無本錢的人先只用自己錢, 個問題係買賣時間, 唔係用唔用銀行錢, 我相信就算李加成,李笑機都會用銀行錢.

    如果135年尾6蚊, 我請食翅+鮑魚, 一圍.

    ReplyDelete
  4. Pakman 兄,

    有人已下戰書, "如果135年尾6蚊, 我請食翅+鮑魚, 一圍"

    不如你接受挑戰, 年尾如不到6元, 你請我們食一餐啦. 當係大家gathering 都好啊.

    如何?
    如你ok, 我做攪手.

    ReplyDelete
  5. 柏文兄,好想跟你買白銀,但銀行及股票行都沒有此服務,是否這不是一般普通人的玩意?

    ReplyDelete
  6. 如何買白銀?
    方法2. 實貨 - 買 @ Kitco
    方法1. ETF - 信建制中仲有誠實嘅銀行

    ReplyDelete
  7. 請問有冇人可以話我知如果Kitco退出香港市場咁d實銀重可以攞去邊度放呀??

    ReplyDelete
  8. wu.

    Fred.

    Ok. If over $6 by end of year fred buys a meal.

    If below, I buy.

    Shuen

    ReplyDelete
  9. Woo...BINGO!!!
    今年年尾有飯食! 好開心. 咁睇來, 我要加注一些白銀.

    Fred, if please drop me a e-mail and leave you contact info to me.

    my e-mail is derrickwnh@yahoo.com.hk

    Thanks
    Wu

    ReplyDelete
  10. after today

    i am 99% sure that PKman will pay the bill.

    ReplyDelete
  11. actually Pakman will pay 100%

    consider the recent turnover, my friends and me will be able to push 135 another 5-10% lower

    ReplyDelete