Monday, August 25, 2008

期待有線財經播奧運

唔知道係咪「全球一體化」帶嚟嘅現象。今時今日世界各地嘅傳媒,都喺度玩「尋找Obama兄弟姊妹」呢個搜索遊戲。

繼早前有前宗主國報章,喺深圳搵到Obama一個做出入口生意、娶中國人做老婆嘅兄弟之後,早幾日,就有意大利文嘅《Vanity Fair》,搵到Obama年僅廿六歲嘅細佬。

佢呢個細佬好慘,住喺肯亞首都嘅木屋區,日薪一美元。唔同嗰啲喺特區,社工揀出嚟話自己「畀完個女食麪包,自己就冇得食」嘅「催淚人辦」,呢個細佬身材瘦削,大家唔信可以睇番本報嘅archive,就會發覺嗰啲新界社工最鍾意揀啲肥婆綜援戶嚟話自己唔夠食,匪夷所思。

我推斷,全香港癡肥病最嚴重嘅一個收入級別,肯定係綜援戶。

尋Obama兄弟姊妹

講番Obama,噚日,我同《蘋果批》高明輝講話全球傳媒都玩搜索遊戲時,佢就答:「唔怪得Obama咁有魅力,淨係睇吓佢老竇可以溝咁多女,去幫佢生咁多仔女就知。」

入正題,孫柏文喺大約10年前,就發覺自己每一次睇大型體育節目時,都會幻想喺電視直播時,係咪可以留番一條聲音頻道,簡簡單單喺球場收音,唔使「專業」評述、電視錄影廠嘅閒話,淨係要現場觀眾聽到乜,條頻道就會播乜,完全冇「value added」,都唔知點解,係要迫我聽。

其他種類嘅直播節目都唔好得多,例如我其中一個最喜愛嘅節目──《立法會直播》,都唔知點解,當有官員或議員由用中文變用英文時,係都要迫我聽繙譯,搞到我次次都要轉台,先至可以原汁原味。

原汁原味睇直播

當我非常沮喪時,突然出現一道曙光。噚日卒之發現一個節目,原汁原味冇「value added」咁直播,乜嘢節目?咪就係噚日睇《有線財經台》,直播長實(001)同和黃(013)中期業績記者招待會。

李嘉誠一句用兩文三語、記者們嘅笑聲、PR小姐聲音帶着嘅沮喪,都係現場人士聽到乜,觀眾就聽到乜。我作為觀眾,猶如去到現場非常開心,不過不能想像,如果俾無綫派兩三個前港姐,以「係都要add value」嘅心態去做評述,又會點?

希望到2012年,有線獨家播奧運時,留條「現場」聲音頻道畀我。

2 comments:

  1. check out nbcolympics.com, no host for any live video. they only have comment in TEXT!

    ReplyDelete
  2. I think it is because they don't have enough ppl to do voice overs hahahahahah

    ReplyDelete