Wednesday, October 22, 2008

中信泰富 澳元概念股?

原本今日孫柏文睇到,對於中大學生報因為刊登之前被評為不雅嘅文章,被高等法院法官裁定為冇犯法,心情幾好。仲要聽到有評論員分析法官判詞之後話:「即係法官叫中大學生報,你哋毋須要再攞嗰期嘅報紙畀嗰班低B仔淫審處再次審淫。淫審處、淫審條例,通通都係廢。」

低回報投資都出事

講真,我都等緊其他因為低B仔淫審處製造出來嘅不公義,被推翻。我今日大聲哭訴:「幾時推翻Kelly Brook事件?幾時停止選擇性行刑?幾時結束對報業嘅白色恐怖?」

不過,就算有片刻心情幾好,一睇番關於中信泰富(267)輸大錢嘅新聞,就會即時沮喪。中信泰富為嗰少少回報輸大錢,仲上埋報紙頭條,大字標題話「中信泰富、炒燶外滙、勁蝕155億」。

大家要記得,中信泰富喺停牌宣佈呢段消息前,公司總市值都係三百幾億。所以噚日,中信泰富股價咁就冇咗一半,都不足為奇。

一個最多只得幾個百分點回報嘅投資項目,根據民主黨甘乃威等硬膠立法會議員,應該屬於「好安全」、「好穩陣」嘅投資,最後要輸大錢冇理由係買家錯!
所以強烈呼籲,中信泰富主席榮智健即刻去搵甘乃威登記,記得冇理由係買家錯!
講真,甘乃威都買咗某家銀行嘅衍生工具,如果輸錢,甘乃威一定話冇理由係買家錯!

世上只有媽媽好

其實中信泰富出事,我先至領略到今時今日特區中,最睇死聯儲局伯南克為首嘅「美元紙幣狂魔集團」,唔係特區裏面嘅白銀戰隊成員,而係中信泰富。有國家國務院支持都係咁,真係冇嘢好講。

不過有樣嘢我真係想知,究竟中信泰富以前靠呢啲accumulator衍生工具贏幾多次、幾多錢,個心先至咁雄,去做最後呢次蝕155億嘅交易?

最後想唱一句:「世上只有媽媽好……有媽的孩子像個寶……」

3 comments:

  1. 公司投資賺幾多,會直接影響財務部班友D bonus。如果輸十億同埋一百億都要炒,咁點解唔賭大D,手風順就可以贏多十倍,Bonus會多好多。

    OPM黎昨,你會點揀 ?

    ReplyDelete
  2. EXACTLY!

    A very serious time difference in incentive.

    A wise observation my pineapple friend.

    ReplyDelete
  3. 引証一句:

    有強權,冇公理.

    ReplyDelete