Thursday, November 15, 2007

坐定睇滙控花旗國業績




孫柏文叫大家「一注獨沽」嘅滙控(005),今晚交代花旗國業務。

今日,本想分享我對滙控嘅預期,點知,噚日喺公司嘅「休氣場地」,有位早前乖乖地聽我話買滙控跌嘅同事話:「你呀!你呢個明燈呀!千祈千祈唔好寫滙控會點衰點衰呀!我手上嘅put輪,已經輸咗好多時間值。畀你寫一寫,滙控分分鐘話毋須撇賬,喺未來都唔使撥備。到時正股升,我又輸錢。」

呢個咁誠意嘅訴求,雖然離譜地違反言論自由,不過打動我心靈。

所以,我今日只勸有興趣滙控嘅人,今晚睇佢哋出花旗國業績時,一定要坐定定。特別係如果你一路睇好,更加唔好企響度睇。因為我擔心佢哋一出聲,你會暈低……當然係開心到暈啦!我係明燈啊!

No comments:

Post a Comment