Thursday, November 15, 2007

What's happening in 深圳?

「乜話?一支白醋炒到50蚊?仲要攞嚟煲?大陸搞乜鬼呀?」
──孫柏文03年1月向某的士司機講過嘅話。

噚日,孫柏文睇《蘋果日報》,喺「兩岸版」睇到佛山市郵局局長偷錢18億。大家都知祖國郵局有存款服務,呢個局長向存戶扮到好似代表郵局收存款,令存戶仲估畀緊錢入郵局。點知局長原來中飽私囊。18億,應該牽涉好多存戶。不過,故事嘅關鍵,係被騙嘅存戶冇得賠。

我就喺度諗,如果我識人仲估自己存咗錢入郵局。不過因為郵局內部監管不力,出咗事冇得賠,我啲錢冇晒。我會點做?郵局就係國家嘅,郵局唔肯賠,就即係國家冇得賠。真係唔知仲有邊間郵局、國家嘅銀行分行可能有事。都係攞晒啲錢出嚟安全啲。

容乜易擠提o架

正當我喺度諗時,就聽到話離佛山唔遠嘅深圳,所有銀行突然宣布限制存戶攞錢。傳出嘅理由好多。有啲話要打擊犯罪活動,有啲就話係宏調。有幾個我非常尊重嘅消息來源就話,祖國存戶一早習慣「存錢容易、攞錢難」。銀行分行唔夠現金,我可以明白。不過冇理由咁高調宣佈,阿根廷咩?

呢啲好容易令千萬人嘅城市出現恐慌,出現失控嘅擠提。相信我都係神經過敏,不過,當年你第一次聽到一支醋炒到50蚊時,你又有乜嘢反應?

3 comments:

  1. 我覺得一場風暴,完美風暴正等著我們。

    風暴仍在成千公里的太平洋,但唔代表唔會打到嚟,呢隻風傳說中的李氏力場都抵擋唔住。

    了解中國現況,應該明我講乜。

    ReplyDelete
  2. 老孫, 雖然你係一盞"燈", 但話說回頭, 我其實非常欣賞你事事分析, 細心(大膽)推論的態度. 你今天再寫了一篇關於深圳的文章.
    我的意見/預言是:"港股直通車快來了".

    ReplyDelete
  3. 活在2007, 你不是分不到錢和鈔票的分別吧?

    ReplyDelete