Sunday, June 08, 2008

入籍時已過底線

曾蔭權為首嘅香港政府,卒之搞咗個「棄籍潮」出嚟,去平息因為副局長同啲政治助理有雙重國籍嘅風波。講真,連最想打爆行政機關嘅立法會一眾議員,都只能喺佢哋嘅薪酬上鬧,咁即係肯定咗特首曾蔭權嘅話,副局長同政治助理有雙重國籍冇法律問題。

溝通不足產生民憤

不過,孫柏文曾經講過,以前克林頓處理「白水門事件」Whitewater嘅教訓一樣,凡事話「冇法律問題」,只會衍生好多政治問題,最終令政府說服人民、推行政策嘅能力降低。

「白水門事件」冇錯真係冇法律問題。不過,因為克林頓一開始冇當係政治問題,所以對市民溝通不足,產生民憤。亦因為有民憤,所以克林頓就要搵個獨立調查員去安撫市民。點知個獨立調查員最後就查到冇嘢查,居然畀佢搵到萊溫斯基同埋條有「克林頓料」嘅裙。

講番雙重國籍件事。爆發之後,最初居然完全冇人出嚟交代。所以市民對佢哋嘅第一個印象,就係畀我哋呢啲評論員完全控制。最後卒之出聲時,居然會話「用人唯才」。

非關國籍用人唯才

講真,任何一個香港人如果心臟病發,要做手術,我相信絕對唔會介意個醫生有乜嘢國籍,用人唯才。因為份工真係需要才能。不過當市民根本唔知呢班人有乜嘢功能時(因為未有呢啲職位之前,世界冇停過),就會有好多主觀要求,呢班人先至可以達標。

如果陳德霖就連呢個基本道理都唔明,佢根本就係無能。我可以講句,陳德霖如果他朝真係做咗金管局總裁,就係時候沽爆港元。

e家啲副局長全部都放棄其他國家嘅國籍。大家心情,真係平復咩?其實,政府如果覺得佢哋放棄國籍,我哋就ok,簡直係太天真太儍。因為佢哋選擇入其他國籍時已過底線。已經過咗可以說服香港人心嘅底線。為咗拯救廣大政治問責嘅大業,呢班第一批曾經有過雙重國籍嘅人,早走早着吧。

9 comments:

  1. 陳德霖係唔係無能就唔敢包(多數係),但一定係將金管局D處事方式同習慣搬咗去特首辦。

    所以如果打開金管局呢個黑盒,可能衛斯理都俾嚇死。

    ReplyDelete
  2. Moreover, you, I and everybody with tertiary education know what kind of people will be a research assistance or promoted to senior research assistance (or something similar, if I am not wrong). At least, he is not the "cream" and not likely to be good enough to be considered in AO selection. You don't need 130k to hire a fresh graduate AO, do you?
    Let him accumulate more experience as measured by some objective attributes such as current salary or holding some position with high responsibility.
    pay 130k+ to hire someone walking around with no responsibility. What a Mr Tsang!

    ReplyDelete
  3. clinton would say 13k for daily blowjob be kind of expensive also.

    ReplyDelete
  4. I am going to try to defend 陳智遠 tmr...

    ReplyDelete
  5. 香港根本無政治人才, 只有政治白癡.
    而呢鑊國籍風波根本無關效忠問題, 只係親中同反中兩派政治立場對壘.
    當年英國話要替香港人挽留人才, 批出五萬個居英權, 係保密嘅, 持有人神不知鬼不覺- 英國佬當然知道. 當時中方大力鞭撻, 有邊個港人質疑過持有居英權官員到底效忠乜水 ? 民主派人士更大聲讚好添.
    而家竟然 360度轉軚!
    你知唔知煲呔有冇居英權 ? 李國能, 孫明揚....有冇 ? 居英權到頭來批出五萬個定係十萬個, 除咗英國佬知, 邊個知 ?

    ReplyDelete
  6. http://pieatapple.wordpress.com/2008/06/09/%e7%85%b2-%e5%91%94-%e6%90%9e-%e9%bb%a8-%e3%80%80-%e9%bb%9e-%e8%a7%a3-%e8%a6%81-%e5%b8%82-%e6%b0%91-%e5%9f%8b-%e5%96%ae/
    煲 呔 搞 黨   點 解 要 市 民 埋 單 ?!

    ReplyDelete
  7. http://pieatapple.wordpress.com/
    煲 呔 搞 黨   點 解 要 市 民 埋 單 ?!

    ReplyDelete
  8. 放棄左國籍又如何,大不了幾年後又申請過,吹呀,我有錢。

    ReplyDelete