Monday, November 12, 2007

和諧壓倒一切



上個禮拜某日中午,孫柏文開緊會,亦將手機校做震機。因為當日嘅會議非常引人入勝,所以有人打電話嚟都唔知。到個會開完之後,先至發現,原來老竇打過電話畀我,亦有留言。

老竇搵我,做仔嘅當然第一時間諗吓,呢排係咪做過啲乜嘢衰嘢(呢個就一定),係咪畀老竇知道咗(呢個就未必),所以打電話嚟「訓話」。點都好,我就聽吓老竇喺留言信箱裏面講乜。老竇:「成十二點幾,你都唔聽電話,你今日放假呀?你仲未起身呀?噚晚又去玩嚟呀?叫咗你唔好成日去玩。」。

老竇繼續話:「孫柏文,你要寫吓「生果金」。呢啲唔鬧吓點得o架,你諗吓寫吓啦。」聽完,一頭霧水。最後,都係打電話畀老竇查個究竟,佢對政府畀老人家嘅福利「生果金」有乜咁唔滿意。首先,大家要知道,我老竇啱啱幾個月前退休。作為一個典型香港人,喺冇乜嘢忙嘅情況之下,就開始打聽究竟點樣可以喺現有架構當中「屈機」game the system,屈啲老人着數番嚟。

生果金歧視?

原來,我老竇嬲政府嘅「生果金」政策。佢話:「生果金唔係用嚟敬老咩?敬老有分貴賤咩?點解65至70歲嘅生果金要歧視?要睇收入?要睇資產?我係咪去到65歲時,一鋪過買場馬,輸咗就有得早啲攞?」

我答:「即係你覺得政府鼓勵moral hazard?」

老竇:「我唔理叫乜呀。如果曾蔭權話70歲、75歲先至有得攞,我冇問題。不過,如果你話有得攞,就唔應該歧視。敬老呀,唔係福利,唔係攞綜援。曾蔭權咁搞,只係會分化香港人,分化香港啲老人家。我哋唔係好需要和諧咩?咁樣點和諧呀?你寫吓問曾蔭權,點解要分化香港人。問吓佢,我哋點樣和諧?」

小弟作為自由市場智庫組織「獅子山學會」嘅研究總監,大家都應該知道我對生果金點睇。不過,最令我估唔到嘅係,除咗2000年立法會選舉之外,我老竇係一個由1985年開始已經次次票投李柱銘嘅人。居然都會覺得「和諧」壓倒一切!

3 comments:

  1. Everytime when I hear this slogan, I remember DAB.

    DAB = Democratic Asshole for Bullshit & Prostitute of Hong Kong

    ReplyDelete
  2. DAB = Democratic Asshole for Bullshit & Prostitute of Hong Kong

    sorry呀....胡主席...好似牽強左少少!!
    在栢文的天空下大家都勇於接受批評...唔好嬲呀!!

    ReplyDelete
  3. 獅子山學會想取消生果金?

    ReplyDelete