Friday, March 30, 2007

啤啤熊都係炒供求

大家如果有留意國際新聞,就會知道今期喺德國,最大熱嘅係一隻叫Knut嘅北極熊。熊氣急升嘅原因有兩個解釋方法。

第一個解釋,係 Knut完全篤爆環保分子嘅謬論,故事起源Knut出生嘅時候被熊媽媽遺棄,環保分子話要尊重大自然定律,所以反對動物園介入去拯救必會死亡嘅Knut。 動物園職員唔理班環保分子,收養咗Knut,令Knut繼續生存。最後事件被大眾知道,引起民憤,圍堵班「反文明進步、盲目支持天生天養」嘅環保分子。

第二個解釋,係Knut真係好Q。大家自己睇相。

我當然覺得後者解釋比較合邏輯,因為孫柏文咁 多fan屎,都係因同一個理由。不過,Knut嘅熊氣就好似殺死咗另一隻熊。原來,動物園開始展出Knut之後,引來大批觀光旅客,佢哋睇完Knut之 後,就走去睇其他動物,其中有一隻22歲大嘅熊貓Yan Yan。點知,Yan Yan頂唔順咁多人,香咗。最慘,就係冇新聞傳媒報道佢嘅死訊。

以 前,熊貓係環保人士嘅焦點,一隻熊貓出生,都會變成頭條新聞。不過始終物以罕為貴,今時今日,祖國政府保育熊貓非常成功,擊退絕種危機,所以有隻熊貓死都 冇人理。大家可能會問:「咁點解Knut會咁紅?」當然,除咗佢有我咁Q之外,大家要問一問自己,當今世上全球最多人講嘅環保「問題」係乜?冇錯,就係溫 室效應,全球暖化。四川可能有嚴重污染,起碼有陸地,不過如果北極溶咗,北極熊就會死硬。

我諗只要全球溫度繼續升高,「北極熊熱」仲有排炒。熊貓就留畀我哋算囉。


No comments:

Post a Comment