Thursday, March 01, 2007

重申一注獨贏買H指沽證3497

今日首先要同大家講,孫柏文噚 日落筆寫呢篇文章嘅一刻,花旗國未開市。而因我會喺呢篇文裏,估計噚晚花旗國股市走勢,所以到大家睇呢篇文嘅時候,可能又會再一次慨歎:「個死仔包又估 錯!」不過,就算估錯,都希望可以為大家提供一啲另類分析。

大家一定知道,呢幾日嚟全球股市大跌。就算龍頭花旗國股市,都喺前晚一樣中招,而我相信噚晚都 有繼續跌。而因日圓呢幾日都有升,表面證供似係以低息借咗日圓買其他投資工具嘅人,放咗貨買番日圓。不過,如果呢班人純粹覺得日圓會升,所以將資產調配, 我哋係應該見到以日圓計算嘅投資工具升,例如東京股市。不過,如果睇番噚日亞洲股市,東京比香港跌得仲多。所以,借咗日圓買嘢嘅人,相信係日本啲銀行強迫 還錢,所以先至放貨。

其實,控制「紙幣狂魔」嘅「建制」,知道要濫發鈔票去對抗花旗國樓市爆煲。不過「建制」亦知道如果就咁開印刷機,就會令金銀暴升,最終令人對紙幣失去信心, 所以開印刷機前要做足「事前功夫」,就係短期之內,大大力打壓所有(包括金銀)資產價格,製造紙幣購買力強嘅假象。「建制」黨當然包括全球各大中央銀行。 如果「建制」真係為對抗花旗國樓市爆煲,做「事前功夫」,咁「建制」仲會喺短期之內大大力抽錢走。早排越升得勁嘅投資工具,就應該會越跌得甘,我覺得升得最勁嘅就係H股。

06年最後一個交易日,即H指10300點,孫柏文曾經叫大家「一注獨贏買H指沽證3497」,話揸到1月尾,原因係06年尾嘅升勢,實在太似03年。後來到1月尾,我建議繼續持有,亦「重申一注獨贏買H指沽證3497」, 喺2月尾再檢討。今日,我「重申一注獨贏買H指沽證3497」,到3月尾再檢討。最後,我為大家提供兩個H指圖表,去解釋點解我覺得H指會繼續跌。

2 comments: