Friday, March 09, 2007

破解格老發炮之謎

呢幾日,相信大家同孫柏文一樣,覺得前聯儲局主席格林斯潘,好似啲過氣歌手一樣,沉寂多時、忽然復出,跟住連環發炮,亂噏廿四。

首先有上個禮拜一,用衞星視像電話,向我哋班特區人話花旗國經濟「有可能possible」會喺07年尾衰退。跟住,喺上個禮拜二花旗國股市大跌之後,就出嚟解畫,話只係「有可能possible」,而唔係「有好大可能probable」經濟會喺07年尾衰退。

解 畫之後都冇兩日。前主席又出嚟話花旗國經濟「有33%機會」會喺07年衰退。經過一輪股市大上大落之後,市場參與者好似對前主席嘅話多咗心理準備,所以股 市波動幅度亦都降番落來。可能,市場參與者知道前主席始終都係經濟學家economist,知道經濟學家對經濟走勢有意見唔講就會肚痛,所以算數。

點知,格老前日又再發功,今次仲要唔係講大圍經濟手勢,而係講當今股民最驚嘅現象──日圓套息交易carry trade平倉。格老話做套息交易嘅人,借咗咁多日圓去買其他投資工具,遲早都要還,唔可以無止境咁做。如果真係好似佢老人家咁講,股市就會更動盪。

不過,大家可能會問:「點解格林斯潘忽然復出,仲要好似惟恐天下不亂咁,日日發炮?」孫柏文嘅答案就係佢老人家就快出書,書名叫《The Age of Turbulence》,叫得turbulence(湍流),又點可以喺一個風平浪靜嘅世界成功熱賣。所以先至會突然人氣急升,日日出來搞搞震囉!

大佬啊!唔好再講得唔得?

細路,唔講又點賣書?

3 comments:

  1. 話晒都係凡人,從權力職位退下來,百分之九十九都會不甘寂寞,你睇下四萬,睇下口水簡,點可以抵得住養魚種花悠閒過日?

    ReplyDelete
  2. Well... I guess all retired persons speaks their mind, especially when they no longer have to please anyone or worry about offending anyone.

    But Alan Greenspan, Anson Chan and Brian Kan seems to have such high profile is because they use to be very powerful...

    Shuen

    ReplyDelete
  3. 或者嘉豪無機會嘗過這些大人物的心態喇,其實計我話,佢地應該選擇其他圈子回饋社會,譬如多用自己號召力投身慈善事業,以及把寶貴經驗教育下一代。

    ReplyDelete