Tuesday, September 11, 2007

大迷信2:道指會跌2400點

來源花旗集團外滙增值服務部。

1990年,道指喺7月19日見頂。之後63日跌21.8%。
1998年,道指喺7月19日見頂。之後31日跌21.6%。
2007年,道指喺7月19日見頂。由高位要跌到10976點,先下調21.6%。前晚,道指收市13363點。

好似大家一樣,孫柏文都 對花旗集團外滙增值服務部觀察出嚟嘅見解,抱好大懷疑。因為完全唔科學,實在太迷信。不過,根據花旗集團計算7月19日加63日,就喺10月11日。

講 真,美滙指數徘徊歷史低位嘅80點,淨係聯儲局要做show去「保護」美元購買力,都要令所有資產價格下跌。所以以上花旗嘅見解唔係完全冇根據。

7 comments:

  1. 公屋疑問:
    1. 什麼人可以入住公屋?可以入住多久?
    2. 公屋應興建在什麼地點?地區?
    3. 公屋單位面積應多大?應以什麼形式計算面積?實用面積、建築面積、可用面積?
    4. 多少公屋單位才合乎香港情況?
    5. 公屋公村須要有什麼設施?商場?停車場?有線電視?衛星電視?養寵物?
    6. 制訂租金之方式?以市值之百分比、以平均收入之百分比 (會否加入免租戶、富戶之收入)、差餉、地租、管理費、維修費等應由誰負責?
    7. 那個機構監察公屋戶的資料正確?公屋戶須多少時間進行申報資料?那個機構或政府部門負責監察公屋戶沒有違反租用守則?
    8. 公屋富戶的定義?應否給予他們繼續享用公屋單位?租金之制定?拆遷之安排?
    9. 是否須要重新考慮興建居屋?什麼地點?地區?面積多大?要多少單位?
    10. 房居委員會、房居協會、房居署之架構及職能是否須要重新制訂?
    11. 上述機構與市區重建局有什麼關係?

    希望各位給予意見。

    ReplyDelete
  2. The next Fibonacci number should be 89.

    ReplyDelete
  3. Incoherent Thoughts =支離破碎的思維

    ReplyDelete
  4. "Incoherent Thoughts =支離破碎的思維"

    Finally! Someone gets it!

    ReplyDelete
  5. 計 算 7 月 19 日 加 63 日 , 係 9 月 20 日 instead of 10 月 11 日

    ReplyDelete
  6. Mis quoted citi.

    they didn't use +63 days.

    They simply said, could fall by Oct 11

    Thanks for catching the difference.

    cheers!

    ReplyDelete
  7. 咩叫輸打羸要,現在完全在香港股市上表現出來...平時又話跟美國係科學的表現!

    ReplyDelete