Saturday, September 15, 2007

My 3 questions for 曾俊華司長

Thanks to Moneycafe = )

12 comments:

  1. This video make U a fool & not professional.

    Rgds
    BButterflies

    ReplyDelete
  2. 一定係中央的旨意...不用想得太多...!!肯定有後著...肯定...超肯定!!正如你在節目中所問..我可以答你.."he isn't crazy"

    ReplyDelete
  3. 講多句呀栢文兄...你真係令money cafe生色不少...!!下星個的節目...我諗一定有一個非常好的題目:"點解美國唔減息".!!我個人覺得唔減息的機會好大...唔係專登要逆大眾意願,..只是覺得減1/4厘作用唔大..而且布總統都落過下藥救次按班人..另外伯南克眉目間總是帶有點野孩子的感覺..你要佢減..佢偏唔減...否則...布總統唔駛做野..你覺得我分析有道理嗎?到時真的可以一注獨嬴沽恒指...!!

    ReplyDelete
  4. 小弟係財經門外漢, 但係都幾中意睇你晌 Money Cafe 既生鬼評論!

    呢集我都有睇, 不過係咪冷氣唔夠? 孫兄你標晒汗喎....

    ReplyDelete
  5. Hey bbutterflies...

    U won't be the first, and I am pretty sure you won't be the last to say that I look like a fool and unprofessional haahhahahah

    But if using theatrics is the most effective way to get my message across. So be it.

    Dear Damon,

    If 美國 really 唔減息... very interesting...

    That means Bernanke really does want to engineer an orderly collapse. we'll see...

    Yo 渣估,

    those lights in the studio are very hot. And I am fat. hahahhahaha

    ReplyDelete
  6. 我覺得pakman表現得非常風趣抵死
    只要言之有物,再加上咁風趣的表達手法
    我覺得係香港有市場架,因為 unprofessional 的股民佔大多數。

    ReplyDelete
  7. 我同意 damon 所講,佢當然不是 crazy,不知幾醒,只是跟足遊戲規則玩吧。乜野係遊戲規則,我剛在 blog 中有寫。

    ReplyDelete
  8. 唔該你下次做節目時,幫我用條蕉塞住肥菁把西口先.

    ReplyDelete
  9. you use the most common language to ask our FS the most HK people want to know. For such ridiculous thing, your presentation in fact was quite contained.

    渣老闆,

    不是冷氣不夠大,
    是有太多大光燈照射,其實都幾辛苦!

    ReplyDelete
  10. "大多數unprofessional股民" Vs "theatrics" Vs "the MOST effective way". Thanks for new concept.

    ReplyDelete
  11. 可唔可以叫有線換左肥菁。
    說話好寸,曾教授都寸。
    人有肥,坐底好像侏儒。

    ReplyDelete
  12. 肥金:

    唔好人身攻擊喎~~~~肥唔係罪!

    串係冇問題!有料未得囉!菁姐同曾教授都串!但有料嘛!冇料又點做Money Cafe 主持;點係大學做MBA課程總監?

    最驚係果D又串又冇料~~~

    對嗎?

    又,柏文梗係風趣抵死啦!唔係,我地又點會睇佢發噙風呢?

    肥哨

    ReplyDelete