Wednesday, September 26, 2007

What happens to us when we grow up...

Some will call this cynical. Some will say this is maturity...

Discovered this video at Rapiere's blog



曲詞編唱:何柏存
剪片:梁路加

童年便幻想長大後
踏入駕駛倉拯救地球
乘著鐵人跟那怪獸激鬥
正義在我雙手

然而在這天長大後
逐漸已覺得不對頭
高達是個導演
大魔只懂抄股票
金色火機不可當朋友

機甲艦隊只懂進駐波斯灣
裝作正義侵佔石油
貨櫃車北上不可變作柯柏文
只想找個美少女
大結合

*根本沒有外星侵佔地球
是人類自己造成錯漏

正與邪試問怎可猜透
任你鐵甲萬能最後
成玩偶

機甲艦隊只懂進駐波斯灣
裝作正義侵佔石油
歲月悄然溜走
不再信有英雄
只有面對腹肌六神合體

repeat*

超合金縱虛構都也不朽
那份正義熱血埋藏背後
要是能夠燃起你心底的火舌
那懼怕在塵世內
成玩偶

8 comments:

  1. "超合金縱虛構都也不朽
    那份正義熱血埋藏背後
    要是能夠燃起你心底的火舌
    那懼怕在塵世內
    成玩偶"


    一首歌回顧了幾代人既童年,
    有時香港政府話通識重要,
    就開創左通識科,要令到明天會更好。
    唉~其實我就唔係咁睇,班高官貴人,
    少時了了,考試就唔錯,但係少左d娛樂,
    成日都覺得"萬般皆下品,唯有讀書高。"
    其實就單單睇動漫,就可以明白好多世界觀同對錯。

    講真,你要小朋友明白"何謂獨裁""民主國家的霸權",你講成個月小朋友都未必知你想講咩,你俾佢睇高達,俾佢令會下自護同聯邦軍既戰爭,
    明白到國家如何影響人民既生活,
    同時就算係民主國家,權力都會令人迷失。
    重有呀,睇完既小朋友會明白內戰國家童工問題既嚴重(高達內,大部分人13/14歲就做駕駛員)。

    我真係想d官明白到,事物富有深奧既道理,唔關乎它是否主流文化或經典,
    而係睇果個人夠唔夠班去了解。

    ReplyDelete
  2. 絕對同意樓上說的。個人認為到目前為止最好的政治教科書是田中芳樹的《銀河英雄傳說》。我們的高官只要能看懂當中的一成,也不會象現在般政治白痴。

    ReplyDelete
  3. 哈.....
    "貨櫃車北上不可變作孫柏文
    只想找個美少女
    大結合.........."

    我以為係白銀戰隊主題曲忝.........

    ReplyDelete
  4. "貨櫃車北上不可變作孫柏文
    只想找個美少女
    大結合.........."!!!!

    HAhahahahha

    no it is not 白銀戰隊主題曲...

    hahahahaha

    ReplyDelete
  5. 朋友二萬七千了...沽友你寂莫嘛!!我已經冇投資股票了..升唔到我恨..跌唔會傷到我...但願仍在市場中拼命的加油..!!P.S.我的錢買晒人民幣了!!

    ReplyDelete
  6. 正呀!推上報...推上報!

    ReplyDelete
  7. This video will be the next Fook Guy Phenomenon

    ReplyDelete
  8. 勁!!!
    回憶 + 無奈
    腦內屯屯轉...

    ReplyDelete