Wednesday, September 12, 2007

輪到英國按揭有問題

早半年前,孫柏文介紹過一個網站叫ml-implode.com。呢個網站,就係數住06年尾開始,究竟有幾多個花旗國按揭中介公司執笠。我介紹嗰日,就有32間;不過,到半年之後嘅噚日為止,總共有152間。我今日再講呢個網站,係因為估緊佢哋會否向海外發展。去邊度?咪就係前宗主國囉!

前日,前宗主國有間叫Victoria Mortgages嘅按揭中介公司宣佈執笠。跟住就有好多前宗主國「地產界人士」走出嚟,大大聲話:「個別事件、個別事件。冇事、冇事。」去到呢度,孫柏文就要教大家一個法文字,呢個字就係deja vu。

囑滙豐賣英美業務

Deja vu呢個字點解?就係解「似曾相識、已經見過」。今年年初,花旗國按揭中介公司開始出事時,就連聯儲局伯南克都係話:「冇事、冇事。」到今日,相信我都毋須多講。

記得幾個禮拜前,孫柏文有機會同一個行政會議成員食飯。佢話前宗主國嘅地產業氣氛,同花旗國一模一樣,只係慢六個月。所以噚日見到Victoria宣佈執笠時,真係非常佩服嗰位行會成員對國際樓房市場瞭如指掌。

其實,如果前宗主國嘅地產業真係步花旗國後塵,我知道好多人都非常心愛嘅滙豐(005),就會面對更沉重嘅壓力。難怪有個外國「股壇長毛」Eric Knight,係咁叫滙豐管理層,賣晒喺前宗主國同花旗國嘅業務。即係要滙豐嘔番米特蘭銀行,同Household International出嚟。

唔嘔,就打到滙豐主席葛霖嘔或下台為止。

葛霖話睬Knight都儍

雖然,滙豐總裁喺七月尾嘅業績發佈會上,大大聲話過:「好多花旗國按揭中介公司執笠係好事!因為滙豐可以增加市場佔有率!」不過,上個月滙豐就宣佈會喺花旗國按揭業務上,開始裁員。所以唔好吓吓信晒滙豐管理層講嘅嘢。噚日,葛霖已經話,睬Knight都儍,不過真係冇人知道事態發展,之後會點。

4 comments:

  1. Pak Man

    D錢已經俾你個明燈點得七七八八

    Still Continue to Put HSBC ?
    What're the Strike Price & Maturity Date ?

    Ha Ha

    ReplyDelete
  2. 孫兄,

    今次你唔認黑都唔得啦!
    你宣佈同和黃分手後佢終於有運行啦!

    ReplyDelete
  3. About the rumour of them selling 3 italia...

    yeah... if x-series doesn't work... good riddance.

    ReplyDelete