Tuesday, September 04, 2007

布殊咳藥水 樓市癌病人

上個禮拜五,花旗國牛仔總統布殊宣佈一系列措施「救樓市」。大家作為《金手指》嘅fan屎,都知孫柏文對 花旗國樓市點睇。舊年都寫過,「將慘過八萬五」。特區政府當年都出過好多招救特區樓市,結果都係冇用。不過既然牛仔總統有措施,我就去睇睇。


一睇,原來牛 仔總統話佢啲措施,將會令八萬個不能轉按嘅斷供戶受惠,佢哋啲樓毋須被債主收回。八萬,大數目,絕對大過早前幾個花旗國州政府成立「救樓市基金」嘅幾千戶 受惠人數。足足多十倍八倍。

冀成幸運八萬人

不過,打後十二個月,將會有二百萬戶需要轉按。如果我係個要轉按嘅花旗國人,真係 想知點樣先可以變成嗰「幸運八萬人」。牛仔總統宣佈嘅措施,有如將咳藥水畀個有肺癌嘅人。有冇用?你哋自己諗。

不過見到花旗國股市上個禮拜五都有升,就等 如股市參與者覺得起碼可以治治標。

講起疾病,花旗國同特區一樣,都被蚊傳播嘅疾病困擾。特區就有登革熱、日本腦炎,花旗國就有西尼羅河病毒West Nile Virus。考考大家,究竟西尼病毒同花旗國樓泡爆破有乜關係?

諗唔到哩。如果睇番97年特區樓市,其中一棟最能代表當年炒樓狂潮嘅大廈,一定係舊山頂道 嘅帝景園。帝景園屬頂級豪宅,當年有人炒燶破產,證明樓泡爆破時,買得豪宅嘅人都可以出事。喺花旗國,絕大部份豪宅都係獨立屋,而有錢人住嘅屋,後花園多 數啲乜?

銀主盤泳池惹蚊

冇錯,就係游泳池。不過因為樓泡爆破,好多有泳池嘅屋被債主收回,冇人住同打理。泳池積聚雨水,爆發 蚊患,多個樓市重災區嘅市政府都要發出西尼病毒警告。試問,如果你住緊嘅屋周邊已經有好多人斷供,佢哋啲屋將會被收回以低價賣出,壓低你間屋嘅樓價,現在 仲要分分鐘中西尼病毒。今次真係銀主兼逢連夜雨。

後記:上個禮拜六,孫柏文見到娛樂版《雙碟記》專欄嘅皇后大盜,用咗小弟「一注獨贏」呢四個字,推介歌手張敬軒嘅新碟《酷愛》。皇后大盜叫得「一注獨贏買張敬軒」,小弟一定去聽聽。



1 comment:

  1. 想話聲你聽, 小弟幫你剪左個全民開講既分半鐘精華版, 比大家慢慢細看.

    http://www.youtube.com/watch?v=n66Sn65p0H4

    ReplyDelete