Friday, September 28, 2007

青姐 fans club

孫柏文同好多特區人一樣,都係K寶財經台青姐(胡孟青)嘅fan屎。

今日要講青姐嘅原因,係因前日,我哋《蘋果日報》引述《香港討論區》網友對兩個收費財經台女主持人嘅感受。

噚日,我有機會問青姐對網友嘅睇法,佢話如果要攞佢個樣同其他人比,首先要對方生番個先。雖然,孫柏文覺得青姐已經好掂,不過今日就特登幫大家搵咗一張青姐幾年前嘅相,畀大家睇睇。相信大家都會話:「索!」








07年都掂!

16 comments:

  1. 青姐好明顯靚咁多,一定有整過.

    ReplyDelete
  2. no lor... no "fix ups"

    青姐 is one good looking lady.

    Especially her eyes. When she has them fixed on you... is like going in a trance.

    ReplyDelete
  3. 一見到青姐,立即令我諗起「功夫」入面的角色 - 肥婆四。不要誤會,我意思係話青姐向股票分析好堅o者!

    ReplyDelete
  4. 孫 Sir 都好 man!

    ReplyDelete
  5. 我好鐘意青姐, 我由中三開始已經鐘意青姐,佢又索、又靚、又勁、又有米、又性感、又得意、又好笑,我係佢忠實Fans!

    我早上上課時經常冒著危險,收聽《開市直擊》!

    青姐=金手指,乜股比佢推介完都會出現「青姐效應」!

    ReplyDelete
  6. 青姐咁既cup數,有線唔揾佢主持成人台真係sai咗!!

    ReplyDelete
  7. 好明顯當年青姐搞到孫柏文一褲都係
    唔好誤會,我指青姐畀左唔少 tips 畀孫柏文

    ReplyDelete
  8. 一褲都係MONEY!!!!! hahahahah

    ReplyDelete
  9. 今天的money cafe聽到你和孫柏文談到人会將$300电費津貼会刻意浪費掉,或打开个雪櫃当冷氣用. 其實我相信你几位都係未捱过穷嘞...$300在穷人眼中可能已經好大, 並不会白白浪費的...也希望不要侮辱穷人的智慧好了...唔該唔該...

    ReplyDelete
  10. 2008/04/11 am730 P.29 胡孟青.談財經「六十年難得一遇」中提及台灣加權指數 3 月 24 日的 9,049 點是自 2000 年以來高點。

    不是 2007/10/29 的 9,809 點才是自 2000 年以來高點嗎?

    ReplyDelete
  11. 2008/05/20 am730 P.28 胡孟青.談財經「真的馬上就好?」中提及台股指數去年 10 月底創下自 2000 年以來新高 9,859 點,還提到『...去年 12 月立委及今年 3 月總統選舉...』。

    經查證,台灣加權指數 2007/10/29 創下 2000 年以來收市新高的 9,809 點後,次日 2007/10/30 日中再創高位,見 9,859 點,但以 9,757 點收市。

    總統選舉確是今年 3 月的事,但立委選舉不是今年 1 月的事嗎?

    ReplyDelete
  12. 青姐今日不知是不是食了大蒜,把口好臭。

    ReplyDelete
  13. 青組:
    由你於有線講野口震震至而家為股民眼濕濕,一直非常支持你;欣賞你係一個有良心既股評人,絕不是金融戲子.只慨嘆香港一班「證監番薯」,不理金融市場遊戲玩法,助大戶搵其真銀,日子天天過;政府天天錯.一班股民看來只可以自求多福.
    唔洗灰心呀!我會支持你繼續做一個良心股評人,直至你退為止.努力....我地一齊同老伯姓、公公、婆婆等待黎明!
    我都有名堂架....記住我!我叫「恆指6400」
    祝工作愉快,小朋友快高長大!!!

    ReplyDelete
  14. 你係咪買咗好多匯豐 AR?又喊又叫人唔好放要供股,如果真係咁就好不負責任啦!!!

    ReplyDelete