Monday, January 07, 2008

民建聯做保皇黨真正理由

大家作為《金手指》嘅fan屎,可能察覺到孫柏文少鬧民建聯。我自己都有反覆咁諗過因由,得出兩個結論。第一就係「鬧民建聯」,已有好多人做緊,自問枝筆真係幾廢,冇可能同啲前輩鬥。所以都係鬧吓啲冇人鬧嘅嘢,例如鬧吓買咗好多次按嘅滙豐(005)算數。

少講少錯

第二就係民建聯將自己定位為「保皇黨」,而設計上作為「保皇黨」,就要好似鵪鶉咁,唔出聲默默支持政府。不過喺經濟議題上,少講少錯,就唔會畀我鬧。因為如果民建聯支持嘅政府政策出錯,啲人只會鬧政府。

再諗深一層。一向以來,孫柏文都仲估民建聯係出於自由意志,選擇做保皇黨。不過噚日,見到民建聯喺西隧搞抗議活動,我就對佢哋點解要做保皇黨嘅理由完全改觀。佢哋平時唔出聲係因為佢哋對政策,真係完全唔識。

該當何罪

首先,佢哋知唔知如果「成功爭取」壓低西隧回報率,將來唔會有人投資基建項目,要靠晒政府。靠晒政府問題喺邊?如果一旦計錯,就要納稅人補貼。

現在,西隧啲股東已經唔出聲鬧政府當年對需求嘅預測錯晒,好客氣。

仲有,西隧嘅股東之一就係中央國務院嘅中信集團旗下公司。中央政府搞中信出嚟為乜?
民建聯居然反對中央投資香港基建?
雖然冇講出口,試問仲有冇財團夠膽投資香港基建?
民建聯你該當何罪?

9 comments:

  1. 我冇讀過經濟學...但...西隧這樣的使用量為何還可以加價,私家車好似由$40加到$45.
    假設而家一日有3000架私家車用,即是由$120,000>>$135,000.我想知道,為何不減價至貼近中隧或東隧的價錢呢..!!假設減到$20係咪都不能吸引到8000架車用哩.這樣不是有數圍嗎??還是政府根本暗中用這個價錢來控制車的流量..但..下午的皇后大道中.花園道真的踏單車也比駕車快.

    ReplyDelete
  2. 美國經濟係咪咁差哩?這是我跟一個在美國生活的小康之家同學的對話>>>>
    damon 說:
    那妳感到通脹嗎>
    KiKi 說:
    NO?
    KiKi 說:
    i do not...
    damon 說:
    點解哩....妳身在內卻感覺不到....但d新聞卻成日講到妳們經濟開始差..又話好多人供唔到樓...
    KiKi 說:
    o.....
    damon 說:
    好多"吉"屋俾銀行或按揭公司收回
    KiKi 說:
    well, just like I always see how bad is China right NOW
    KiKi 說:
    so .... are they really that BAD?
    KiKi 說:
    this is the same la
    KiKi 說:
    get my meaning?
    damon 說:
    妳bad既意思係經濟or社會?
    KiKi 說:
    News usually report the bad thing, wha about the real normal thing? they didn't put that in the news, so the impression will be different

    ReplyDelete
  3. 假設減到$20係咪都不能吸引到8000架車用哩.這樣不是有數圍嗎??還是政府根本暗中用這個價錢來控制車的流量..


    100% agree, is more of a traffic issue than money issue.

    ReplyDelete
  4. 你鬧民賤聯有一好處,無論你文中有冇道理,我都唔會好似上次咁反駁你的,實在太憎民賤聯,不值為它平反,哈哈。

    ReplyDelete
  5. "現在,西隧啲股東已經唔出聲鬧政府當年對需求嘅預測錯晒,好客氣。"

    i think so.

    ReplyDelete
  6. of course control traffic lah!

    According to 90s projection, central + wanchai reclamation should have already been finished.

    Therefore Western Harbour Tunnel traffic could BY PASS Central.

    However, with the arrangement now, Connaught Road will be clogged.

    Shuen

    ReplyDelete
  7. 拿,孫兄,我不嬲都係由心裡深層深處愛慕及支持聞見亂既其實。

    不過,聞見亂今次好像有點順應潮流,人地第二 d 黨去反,佢又去反,反乜先得架? 既然西隧有得中信做得股東,西隧可謂用心良苦,俾機會民主派去有得反下,咁人地既 [ 指定工作 ] ,聞見亂又做乜鬼去反埋一份呢?

    .....哈 ~~

    ReplyDelete
  8. 西隧加價
    目的係逼爆紅隧
    令比得起錢黎換時間既人用西隧
    即係"窮人與狗不得內進"

    如此一來,他日政府為解決交通問,
    加紅隧價又增添理據,
    到時如果紅隧加價,西隧又再得益!

    ReplyDelete
  9. Dear Merlin,

    What you said is actually a kind of price fixing collusion...

    Should there be an antitrust law in place, the government should lodge an investigation on themselves first, or will they?

    SL

    ReplyDelete