Friday, January 11, 2008

擺酒派帖經濟學

呢幾日,孫柏文枕住講關於婚禮、婚宴,令好幾個fan屎估點解。理由可能因前個禮拜六,我做咗一次令我百感交集嘅戥穿石、婚宴節目主持人。又或者可能我年屆三十,仲係王老五,因荷爾蒙問題所以係咁諗呢啲議題。今日,應該係近期講呢個議題最後一篇文章,亦都可能係戲肉。噚日,分享過我舊老闆,幾十年前擺酒有得賺嘅經驗,所以今日想討論吓「如何擺酒有得賺」。

婚宴三方最緊要傾


因為自己未結過婚,所以未試過親身經歷擺酒經濟學。我只能夠分享,從周圍有擺酒經驗嘅人啲見解。

任何活動想做到有得賺,不外乎開源節流。開支主要係擺酒費用,收入就係賓客做嘅禮金。不過,因為婚宴金錢流向牽涉三大單位,男家父母、女家父母、新人,而各有所需,誘因不同。所以我其中一個消息來源,「勁靚女」Winery就強調,婚宴要成功,三大單位一定要傾。

朋友同事用作溝淡


如果唔講錢嘅走向,純粹希望開支少過收入,第一件事就要控制成本,問題嘅精髓,基本上係「喺酒樓定酒店擺?」因為擺酒開支係男家責任,所以想賺錢嘅新郎,要集中火力游說女家。佢哋ok?你就ok。

增加收入,亦係竅門。根據Rapiere話,一定要完全杜絕「闔府統請」,如果有結咗婚嘅朋友,除非同佢配偶好熟,否則唔請。不過因為親戚一定要闔府統請, Winery話,所以有仔女結咗婚嘅姨媽,就不單派帖畀姨媽,仲要派帖畀佢仔女,因為多一張帖,就多份禮。不過,最緊要係啲人畀現金做禮,黃金係好,不過親戚送金器,你阿媽一定唔畀你賣。

Rapiere最後補充,最好就係盡量請朋友、同事去「溝淡」親戚人數,維持一定比例。大家點睇?

19 comments:

  1. 老孫 :

    見你寫擺酒寫得咁興奮,在此祝你08年溝掂港女,在今年身體力行,去實踐你的擺酒經濟學。 Hahahahaha

    ReplyDelete
  2. 請少D姨母姑姐你阿媽唔放過你;
    請得多親戚就只係益咗你老婆收多幾件金器;
    但對我及收入於事無補... ;
    唔擺酒店老婆又唔放過你。

    孫栢文,你未結過婚,唔知有幾大鑊啦!
    祝你將來結婚好運D啦!

    Hahaha,可能係女家貼埋大床等你娶吖!

    ReplyDelete
  3. 你係唔係諗緊結婚擺酒吖而家?

    ReplyDelete
  4. 我想話: 開源節流? 好難啦.

    結婚不是兩個人的事, 其實主要是兩家父母的事. 他們越好客, 越要體面, 你就只有硬食滿足佢地. 想節流? 唔係唔得, 試下乳豬拼盤改成燒味拼盤丫拿? 一世被外父外母 and/or 老爺奶奶 and/or 枕邊人碎碎唸, 都咪話代價唔大.

    最要命的是, 一般而言, 結婚費要父母埋單係幾冇面子, 除非人地父母豪得起啦.

    一大論廢話, 可以用一句總結: 婚禮是無法逃避的一次性炫耀性消費. 想省錢, 先決條件大概就是臉皮夠厚.

    ReplyDelete
  5. 你呢篇幾過癮。 而家 d 人攪婚禮,唔怕你對主人家熟唔熟,最緊要係個婚禮要高級要豪,d 人見你係乜乜七七大酒店攪,反而會來,而且禮金爽手。 埋單計數通常有賺,就算未賺,主人家可能只須貼少少錢,制得過。

    某程度上,攪婚禮已經係一種由賓客夾錢俾你去豪既活動。

    而參與既賓客,去到豪華婚禮,自己都會 high 。

    ReplyDelete
  6. 黎緊幾晚...我覺得將會是栢文兄你"一注獨嬴沽HSBC$115"的重要阻力位..因為一連串的美國大銀行會出業績...!!我認為..HSBC現價已經反映夠次按的問題...我勸你把目標價修正...否則..你燈王的美譽將繼續發光發熱....識時務者為俊傑...你看看之前大呼大雷說動用了100億入市的某富豪...WHERE'S HE NOW?他也只不過是散戶...只是比我們多少少錢...他咪又係蟹貨重重!!!

    ReplyDelete
  7. 最重要係睇下d親戚好唔好. 好似我兩個細佬, 女家都有好多親戚, 不過, 一大班親戚可能感情好好, 做人情唔會手緊, 又非常高興. 加上, 女家父母又非常合理, 兩個都有賺, 算是幸福的開始.

    孫兄, 你要溝掂港女, 仲要搞掂港女的父母, 真係人生一大挑戰!

    ReplyDelete
  8. 要溝掂港女, 仲要搞掂港女的父母, 真係人生一大挑戰!

    ReplyDelete
  9. 突然見到你加了中大女股神的link入個Blog度,咦...

    嘻嘻,有玄璣!有玄璣!

    ReplyDelete
  10. 係喎...唔溝港女,改溝上海妹?

    Oh yeah !

    ReplyDelete
  11. 朋友們,如果你們有追開栢文兄的專欄,應該記得他們曾於07年7月食過一次飯,在24日的專欄中栢文兄幾乎節錄大部份內容...究竟直至今天有冇下文.....天知閱..!!或者人逢喜事精神爽...hsbc..今早$118了....$115不近亦不遠矣!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. 請多d同事,生意夥伴,朋友呢招係work既, 尢其是d老板,就算你明知佢唔黎,都要俾帖佢,一來其實係俾面老板既意思,二來當然你攞禮金啦,我就係咁endup 可以breakeven

    ReplyDelete
  13. 栢文兄....我呢d真係fans...即該同你公告天下...hsbc..到價了$115.8..你可以洗去明燈的污名....今晚在money cafe可以用籐條打番當晚打你一籐的女子...呵呵..吐氣揚眉

    ReplyDelete
  14. 明燈 小弟甘拜下風 HSBC <115

    佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服 佩服

    ReplyDelete
  15. Hey Captain of Team Silver,

    First of all, congratulation on the accuracy of your HSBC prediction along with Goldman Sach following your footsteps in revising the target to $114. If you decide to open your own firm in the future, you can call it "Pakman Sach" haha.....

    But I think you should clarify a bit whether your $112.5 target is a 12-months target or what. Cuz those HSBC-loving readers of this blog might consider that as a bottom and start selling their boxers for 005 before the annual report announcement, and later on blame you in return for their nudity.

    Since Citi haven't cut their dividend in at least 20 years(well, until now), let's wait and see what HSBC are going to say on March 3rd haha.....!!!

    ReplyDelete
  16. 恭喜哂,明燈孫栢文。
    中双飛,一注獨沽滙丰及一注獨買白銀。

    ReplyDelete
  17. 哈哈
    當年我擺酒賺得最多
    因為沙士後期
    好多人禮到人唔到
    果時酒樓又肯無條件cut枱
    不過擺酒賺黎都係用晒做結婚其他開支

    ReplyDelete
  18. Haha ...我鐘意個名由Goldman Sach 變成Pakman Sach ;好cute ,金手指變阿拉丁

    ReplyDelete
  19. Not reached target price of $112.5 yet.

    Not going to act before it does.

    ReplyDelete