Tuesday, January 15, 2008

伯南克發第二重要言論

大家心目中嘅歷史巨人,往往都會嚟一次非常代表佢哋思維方向嘅言論。小平同志嘅「誰不改革」,就是呢種言論嘅好例子。

如果孫柏文問大家,聯儲局主席伯南克邊一次講話,最能代表佢嘅思維。

相信大家都會話:「一定係講『用直升機對抗通縮』嗰次。」呢個選擇,我都同意。不過上個禮拜五特區凌晨時分,從政策清晰角度嚟講,伯南克發表咗我相信係僅次於「直升機論」嘅言詞。

減息半厘機會跌

睇債券同利息期權價格走勢。原本由08年初開始,偉大嘅市場已開始預測一月聯儲局會議最有機會減半厘利息。不過上個禮拜,當市場聽到伯南克嘅言詞,減半厘嘅機會率急跌。雖然市場仲係覺得減半厘係聯儲局「最有可能」嘅選擇,不過信心嚴重動搖。

大家唔好誤會,市場唔係又覺得只會減0.25厘,而係聽完伯南克講嘢,市場覺得有45%機會減0.75厘(見右上圖)。要說服大家買白銀,孫柏文「一注獨贏買白銀」嘅言論,遠遠不及伯南克上個禮拜五嘅「substantive additional action」三個字。有時用少啲字真係仲有力。



岳少可請司機揸車

最後,聽聞林建岳用150萬打甩咗開車超速要釘牌單官司。我有個朋友話,佢用筆錢請司機,買架平治S500,毋須自己揸車都可以享受到快速感覺。

點都好,突然發覺近排多咗好多人黐呢款汽車貼紙(見圖)。大家知唔知點解?

4 comments:

  1. 好多建築工地天橋都有用雷射定位,如果雷射有問題,咁起樓咪同天橋好危險。

    ReplyDelete
  2. 老孫:

    匯丰股價就快到你的目標價HK$112- ,相信你就快會開心到唱歌同跳舞!一洗神燈之名。

    高盛仲話要HK$104-才好買入,仲談過你喎!

    ReplyDelete
  3. 一注獨贏威力,到今日先見到.

    ReplyDelete
  4. 雖然HSBC未到$112, 好似昨日最低去到$115. 咁匯控幾時才可以翻身? 是否值得買來作短期(2年)投資呢?

    ReplyDelete