Sunday, January 20, 2008

短線點炒?

今日,相信好多讀者晨咁早已經起身,睇特區各大報章嘅財經版,搵股市部署嘅頭緒。所以,孫柏文今日唔會浪費大家時間,即刻為各位fan屎提供一張圖表,以作參考。



大家可以見到,呢三年嚟恒指每次下試200日平均線時,不單止會反彈,仲要係入市嘅良機。多都唔講,淨係對上三次嘅下試,如果你入市,次次都會帶來豐厚回報。

牛市縱壞新丁

上次就係07年8月嘅大奇迹日,遇上資金自由行。之前就係07年2月滙豐首次發盈警,遇上大陸跌停板。再之前就係06年4月全球新興市場拆好倉。

大家都知,我每日下午四點半都會喺finance.appledaily.com,主持財經節目「你貼股、我教路」。節目嘅宗旨,就係畀讀者一個平台,為其他讀者提供投資建議。

好多時,聽完啲讀者嘅建議,同埋建議背後嘅分析,我都會忍唔住問個讀者炒咗幾耐股票。

我發覺,往往對自己建議最有信心嘅一群,就係嗰啲04年先開始炒股嘅讀者。同沈振盈沈大師傾過關於呢個現象,得出一個結論。呢幾年嘅大升浪,已經縱壞咗好多呢啲新晉炒家。甚至乎可以話,越勇越着數,唔勇就眼紅。

博反彈要小心

正當呢條200日平均線靈咗咁耐、靈咗咁多次。我相信股市應該會承接噚日升幅,畀面反彈。不過彈幾多?彈幾耐?真係唔知。

大家要緊記,喺未有資金自由行呢個概念前,恒指高位只係23600點。呢個高位仲要未爆發次按衍生出嚟嘅信貸危機。大家博反彈,真係要小心。

No comments:

Post a Comment