Wednesday, January 16, 2008

點守「最自由經濟」

噚日,又係一年一度花旗國傳統基金會Heritage Foundation封特區為全世界最自由經濟體系嘅日子。孫柏文作為本地自由市場智庫組織「獅子山學會」研究總監,係應該開心。

冧莊攞冠軍有因

不過某程度上,我哋可以維持冠軍地位,係因為排行第二嘅係新加坡。聽聞,花旗國人,不論組織、調查項目,都唔鍾意封新加坡為冧把溫,可能因為花旗國人寧接受真獨裁,都唔認同假民主。記得舊年,傳統基金會喺宣佈特區為最自由經濟體系嘅記者招待會上,曾經話過「銷售稅ok!」

大家可能會問:「佢哋都係自由智庫,點解會話可以接受銷售稅?」當時佢哋話,只要特區政府稅收總數維持一樣水平,即係銷售稅嘅收入,可以喺其他稅項減去,咁就冇問題。如果大家記得,政府當年推銷售稅,都話會減其他稅項。

排名冇變得分跌


我哋香港人當然比佢哋熟悉本地政府文化,所以聯合一起,反對銷售稅。有啲傳媒機構赤裸裸咁反;有啲表面上支持政府嘅傳媒機構,就標啲「入息稅最高稅率可減至12%」題,仲要將個「可」字,調校到特別細,等我哋香港人覺得呢啲傳媒機構有難言之隱。

今年,特區嘅排名雖然冇變,不過總得分就跌咗。冇辦法,反映主流意見嘅直選立法會議員,通通都係大政府主義者,係咁要政府「做啲嘢」。今年適逢立法會選舉,大家知點做啦!

4 comments:

  1. 你文章都講"贏縮輸谷"...今次HSBC事件將反映你能否做到"贏縮輸谷”哩個深層哲學,一個有賭無為輸的世界.幾時才是嬴;幾時才是輸..!!熱切期待你的2008年第一個『一注獨羸』。希望不是倒轉槍頭一注獨羸買匯豐啦funny man...

    ReplyDelete
  2. 孫柏文你好

    昨晚你在有線節目內討論了 Macbook Air。我其實亦相信Everything over IP 是一個大方向。

    至於沒有 CD Drive,預見CD/DVD 之死是部份原因。主因一定是減少重量吧。君不見IBM X系列老早已沒有了CD Drive。我想如果 Mac Pro 沒有了 CD Drive 才是真正的開始把 DVD 淘汰。

    哎呀..Macbook Air 又令到我想敗家了。

    ReplyDelete
  3. I dunno..

    The IBM X series... Did you have to buy an extra Optical drive?

    ReplyDelete
  4. 沒有

    部X機都係用黎落site 做野用
    越輕越好

    ReplyDelete