Friday, January 05, 2007

原材料係時候重拾升浪?

噚日,相信大家都將焦點放喺股市身上,呢點孫柏文絕對明白。因為,恒指同H指都相繼跌咗幾百點,特別H指始終得萬幾點,如果一日之內跌幾百點,真係心驚膽跳。不過,今日我想同大家講嘅唔係股票,而係都有一排冇講過嘅原材料。我記得當年我仲係一個石油分析員嘅時候,每一次見到啲客,我都會同佢哋講:「信我啦!石油一定升到大家都唔信。」不論當時石油係30蚊一桶,40蚊一桶,或者50蚊一桶又好,我都係始終如一,好consistently咁講。當年信我嘅客,好多時候都會問我:「石油升,點賭?」同「咁幾時先至好入市?」

何時入都係好時機

我嘅答案都係一樣:「大陸石油股。保守嘅可以買中石油(857),信中央政府政策會愈來愈開明嘅可以買386中石化,想搭基金經理順風車嘅可以買中海油(883),最後信我,覺得油價會升到大家都唔信嘅價位,就買中國(香港)石油(135)啦!」仲有:「任何時候入,都係好時機。」雖然啲客對點樣賭石油升嘅答案,冇乜異議。不過好多時候,啲客會對「任何時候入,都係好時機」呢個答案都持保留態度,有啲客甚至會窒我一句:「乜嘢時候入都得?即係話你冇做功課啦!」喺呢個時候,我就會同佢哋講:「如果你真係等得,你可以等到石油價格返回200平均線,如果啲油股緊貼油價咁升跌,就係最好時機入市。因為油價返回200日平均線,就會到底重拾升浪。不過因為唔可以擔保油股會緊貼油價咁升,所以都係買入先算。」

只係大升浪回氣期

最弊,今時今日嘅問題就係油價跌穿200平均線,仲要完全冇起色。情況仲要不限於油價,就連銅價都係一樣。上個月,我曾經講過如果銅價可以重返200平均線,江銅(358)就可以好快升一倍,不過今日睇形勢,買咗江銅嘅朋友就要等等。70年代中,已故花旗國總統福特在任嘅時候,好多原材料例如白銀、黃金、石油,都有出現回氣現象。好多人曾經講過,由01、02年開始嘅原材料大升浪,會長達10年,大家就要當06年尾07年初呢12個月為今次大升浪嘅回氣期。

No comments:

Post a Comment