Wednesday, January 31, 2007

和電賣印度業務 之 繼續跟進

呢 幾日,除咗諗白銀,都有諗和電2332賣印度業務單嘢,因為和電嘅董事會啱啱開完會,去研究呢單嘢嘅錯綜複雜關係同可出現嘅收購組合。其實,其中一個可出現嘅情況,就係和黃13連和電也賣埋。不過我可以同大家講,和電印度拍檔Essar唔想再玩電信業,因為佢哋已經申請將旗下上咗市嘅石油、鋼鐵公司私有 化。又好想將石油、鋼鐵業務發大,唯一可以得到呢兩個目的,就係售賣佢哋33%嘅和電印度業務股權。

仲有,呢單嘢可衍生嘅另一個後果,係其中一個買家 Vodafone需要集資。好多話和電印度業務值200億美元,其實Vodafone手頭上嘅中移動941股票都值65億美元。佢哋絕對可以賣出該股份集資。不過,65億美元即係值500億港元,掟出來會否掟散個市?記得,500億港元唔係小嘢,分分鐘係一日股市成交量。


No comments:

Post a Comment