Tuesday, January 30, 2007

「公信第一」的交易

噚日,孫柏文應 承過大家,聽日會公開可以買到實貨白銀嘅地方,而應承過大家之後,有同事建議我,應該擴闊我嘅諮詢網絡,問一問廣大讀者,大家有乜建議。


所以今日,我首先 想向所有讀者廣發英雄帖,希望大家都可以戴上一隻金手指。希望大家可以幫我,篤出香港所有售賣0.99、0.999、0.9999 Fine Silver白銀條嘅地方,我又好希望所有售賣實貨白銀條嘅商戶,可以寫電郵嚟insider@appledaily.com,等我可以為大家提供一啲建 議。希望大家可以踴躍來電郵!

入正題。噚晚,彭博通訊社同路透社都相繼報道,685明報企業會用股票吞併馬來西亞星洲媒體SCM.MK同南洋報業 NAN.MK。根據彭博,明報企業會用3.3股去換一股星洲媒體,同用3.47股換一股南洋報業。噚日,明報企業嘅收市價,係1.73元一股。以噚日嘅兌 換率嚟計,即係等如星洲媒體每股值2.56馬幣。

噚日,星洲媒體喺吉隆坡嘅收市價係3.2馬幣,如果彭博冇報道錯,真係3.3股明報企業換一股星洲媒體, 真係唔知呢單交易係唔係仲會有下文。不過,奇怪嘅係明報企業嘅股價,雖然喺06年一路橫行,喺每股1.3同1.5元之間徘徊,不過去到今年1月初,就喺兩 日之內,由1.35升至1.8元一股。如果明報企業每股仲係1.35元,3.3股就只會值2馬幣。

無獨有偶,如果睇番星洲媒體嘅股價走勢,又係同明報企業 一樣,今年1月初開始急升,由2.52升至3.2馬幣一股。翻查明報企業嘅紀錄,公司冇解釋過,股價點解會喺1月初急升,就連一張通告都冇。

唔 講吞併南洋報業嗰邊,淨係睇星洲媒體。根據彭博資料,星洲媒體已經發行嘅股票,數目達到3億股,而2馬幣同3.2馬幣嘅股價,令公司市值嘅分別係3.57 億港元。

大家要記得,係3.57億港元嘅分別。呢個分別,全因明報企業嘅股價喺兩日之內由1.35升至1.8元一股。大家可能會問:「兩日之內就可以將自 己股份,增加3.57億嘅購買力,唔通係神仙?」

其實,翻查買賣紀錄,喺呢半年來,明報企業嘅每日平均成交股數係75000股。不過喺股價急升嘅兩日,成 交股數達到每日大約40萬股,可能因為求過於供,所以股價就直線上升。雖然相比之下,嗰兩日嘅成交股數好似好多,不過,加埋都冇兩百萬港元。兩百萬港元嘅 成交,就造就咗3.57億元嘅購買力,孫柏文要向一向用「公信第一」做招牌嘅明報企業寫個「服」字!唔知港交所會唔會check check?

公信第一

-------------------------------------------------

後記:這一篇文章出街之後當日,股價繼續上升至最高價$2.58收市$2.0

No comments:

Post a Comment