Monday, January 29, 2007

白銀、和黃

前日禮拜六,孫柏文喺灣仔會展舉辦嘅「《蘋果日報》07投資講座」首次粉墨登場,作出處女表演。當時喺台上同讀者、觀眾分享自己啲見解同經驗嘅30分鐘,真係緊張到不得了。首先,有靚女主持人介紹我嘅時候,公開咗網友幫我改嘅「股壇黑氣石」花名,仲問我:「今日,你嘅環目叫『從輸錢到贏錢』,咁對檢討以前嘅錯失會唔會有保留?」

對其他人來講,以上嘅問題可能有少少太過尖酸刻薄。不過因為我知道自己罪孽深重(舊年叫人買恒指熊證、花旗國足球隊),所以我亦說明禮拜六嘅演講,唔係做講座而係向大家懺悔。當然,作為「白銀戰隊 隊長」,我亦有把握機會向觀眾重申「一注獨贏買白銀」呢個可以對抗「紙幣狂魔」衍生出通脹嘅投資建議。

我 記得曾經應承過好幾個fan屎,今日公開點樣買實貨白銀嘅方法。不過因為之後同幾個已經買咗實貨白銀嘅「白銀戰隊」成員,交流咗買實貨白銀嘅心得。所以亦 因而得到幾個可以買到實貨白銀渠道嘅新建議,希望各位fan屎可以畀多兩日時間我做啲研究,喺禮拜三1月31日同大家一一分享。

雖 然,因為時間關係,當日喺台上只係有機會深入講點解要「一注獨贏買白銀」,不過有有心嘅fan屎記得我都曾經建議過「一注獨贏買和黃」,問我點睇。其實, 中長線嚟講,和黃3舊年11月全球推出嘅X-Series收費模式改革,會將3由包袱變成金礦,所以我一定睇好。而短線嚟講,今日和黃旗下嘅和記電訊,將 會為售賣印度電信業務開董事局會議。亦有可能喺收市之後,會有決定接受邊個收購建議同售價嘅消息。呢幾日,做13和黃同2332和記電訊嘅股東將會非常刺 激。

No comments:

Post a Comment