Wednesday, January 31, 2007

買一磚磚白銀?

呢幾日,孫柏文應承過大家會講點樣買實貨白銀,所以今日我就會同大家分享買嘅方法。大家都知道,孫柏文重複又重複咁叫大家買白銀嘅時候,一定要買實貨。原本,孫柏文好 想好想推介啲賣一磚磚白銀嘅地方。不過呢幾日來,實在有太多人怕將一磚磚白銀擺屋企床下底,所以為求可以唔需要攞一磚磚白銀就可以接實貨,我今日推介大家 買白銀基金Silver ETF 。

因為呢個基金,可以好似股票一樣買賣,而大家每次向基金買一股,佢哋就要買十盎斯白銀。基金管理公司每年會從自動下調基金贖回價,去收取百分之一嘅管理 費當倉租,既公平又易明。大家絕對可以考慮買呢個基金,基金嘅股票編號係「SLV」。大家可能會問:「究竟用邊一個花旗國股票經紀好?」

大家可以考慮用我 用開嘅股票經紀E-trade(電話號碼:31913311)(利益披露:我冇收任何利益)。其實我用咗佢哋好多年都冇問題,所以大家不妨考慮用E- trade。最後,記得要長揸,最好每幾個或每個月儲夠錢就去買。

3 comments:

  1. 買一本首飾業月刊就會看到實銀供應商的廣告

    ReplyDelete
  2. Thanks.

    I will look it up.

    Whats the name of the 首飾業月刊?

    Thank you thank you.

    Shuen

    ReplyDelete
  3. http://www.cgse.com.hk/tc/about_us/member_list.html
    上面網址有個金銀貿場會員名單,總有一間會售散賣實銀...

    ReplyDelete