Thursday, January 11, 2007

讀者問:H股跌完未?

未。



孫柏文
喺06年最後一個交易日,即係12月29日嘅《金手指》,曾經叫過大家「一注獨贏」買H指認沽證。理由係因為我覺得06年最後6個月,H股指數走勢有如03年嘅最後6個月。

而一眾分析員、財經口水佬喺06年尾用來辯護H股點解應該升嘅理由同熱情,真係同03年比較有過之而無不及之勢。

重鎚宏觀調控所致

當 然,喺12月29日,我亦曾經話過啲H指認沽證,如果從04年初嘅經驗學習,大家應該喺07年1月尾放出去。雖然,H股指數喺04年要到4、5月先至見 底,不過大部份嘅跌幅都係因當年3月開始嘅「重鎚」宏觀調控所引致,所以不能單從03年尾升幅過急而預測得到。大家可能會問:「大陸政府又好似玩宏調,將 銀行主宰放債能力嘅存款準備金推高,H股指數會唔會來一次04年翻版?」

如果歷史重演……

我 覺得祖國政府喺達到宏觀調控目標嘅政策選擇已經成熟好多,應該唔會好似04年咁,突然宣布全國所有銀行不能放債,呢啲極度擾民、極度粗暴嘅宏調政策。不 過,我都有計算過如果H指今次下跌幅度,猶如04年一樣,會跌幾多。睇番歷史,03年尾嘅H指升浪,喺04年嘅1月初見頂,當時H指見5391點。去到5 月中,H指喺3546點見底,即係由1月至5月H指跌咗35%。今次升浪,H指喺今年第一個交易日,即1月3日見頂,報收10766點。如果今年歷史重 演,H指跌35%,H指就可以跌到7081點。大家可能會問:「如果咁樣急跌,係唔係等如呢個大升浪玩完?」

將國壽H股賣畀同胞

大 家作為我嘅fan屎,都知道我好鍾意用200日平均線去協作決定升浪係唔係玩完。而H指今日200日平均線就係喺7350點,所以就算H指跌到7081 點,都應該可以仲算係「調整」,而升浪未完。今次H指大升浪嘅龍頭股,就一定係中國人壽(2628)。中國人壽升咗幾多?市值已經係全球第二大保險公司。 唔通,真係每個中國人都會有一張保單?

點都好,今次中國人壽大升浪嘅高潮,一定係中國人壽A股上市日。今日孫柏文想 問一句,點解唔可以畀我賣手上中國人壽嘅H股畀啲同胞當A股?兩種股份,每股派息一樣,投票決定權又係一樣,點解要將我哋分隔?不如就簡簡單單,畀特區股 民只要手上有H股,就可以出一張預託證券China Depository Receipt賣畀我國同胞。等兩地嘅差價,唔會咁肉酸。

No comments:

Post a Comment