Friday, July 13, 2007

終極奧運概念股

孫柏文當年讀大學,上堂嘅時候,喊過一次。成年男人喊,已經算少,不過上堂喊,應該大家都未睇過。我記得嗰班係教「近代東亞歷史」,而令我喊嘅一課,記得當時我坐喺後排,喺息晒燈嘅班房睇一段關於南韓嘅紀錄片。

北京係漢城翻版?

令 我喊嘅一鏡,仲歷歷在目,銀幕畫面上,從高空影住幾個喺橋上嘅人。後面配音話:「到1987年6月,南韓人民發動大規模支持民主政制嘅示威……」,鏡頭慢 慢越拉越闊,畫面上由最初影住幾個人,最後影住一個完全俾人頭塞滿、一望無際嘅廣場。配音:「88年奧運會,喚醒南韓人民對民主嘅訴求,令超過100萬漢 城市民,上街爭取民主政制。到6月29日,獨裁政府嘅執政黨候選人盧泰愚,宣佈完全接受人民嘅要求。宣佈同年12月舉行嘅總統選舉,會以一人一票直選產 生,同時宣佈,金泳三同金大中等反對派人士,全面恢復政治權利。」

唔知點解,嗰一刻,眼淚就開始流出嚟。

今日同大家分享呢個故事,就係因為噚日,我俾老闆 黎智英喺《壹週刊》,《事實與偏見》專欄裏面,題為《時代的演進》嘅文章觸動咗神經。基本上,老闆話,好多樣嘢由星星之火嘅開始,點樣變成普及。老闆首先 用科技舉例,話電話雖然喺百幾年前發明,不過要去到近八年十年,先至去到人人有自己一部。老闆跟住再用生物學舉例,話睡蓮嘅生殖速度一到臨界點,就會以 exponential嘅速度進行。開頭好似冇乜變化,不過一到臨界點,就出現大爆發。

股價實行升10倍

老闆最後就諗:「表 面上,中國大陸的政治改革確實非常緩慢……可是在這表象的下面,正在出現變化。到了2008年北京奧運,中國將要對外間開放了……我希望那將會激發起中國 人……給中國政治改革打出個大缺口。」

如果用股票經紀口脗重複老闆嘅說話,就係:「08北京係88漢城翻版!」

如果真係咁,孫柏文就 有隻股票要推介。呢隻終極奧運概念股,就係壹傳媒(282)。大家諗吓,我哋擁有特區銷量排第一二嘅雜誌、報紙,有台灣排第一嘅雜誌,排第二嘅報紙,基本 上有言論自由嘅華人社會,我哋就掂。

台灣有2300萬人,特區700萬,加埋有3000萬人,祖國有13億人。

用計埋物價水平嘅人均收入計算,祖國人民收入係特區同台灣嘅四分之一。

如果08北京真係88漢城翻版,壹傳媒可以名正言順走進祖國。

13億人,就算除番4,都有3億幾人,現在3000萬人,股價就 2.77元,如果有3億人,咪27.7元一股?

不過同Rapiere傾,佢就會錯意,因為今時今日孫柏文盡量避免用,被紫微楊叔叔評定為硬膠「白話文夾雜廣東話,再加些英文字」嘅「三及第式」語文。所以我話壹傳媒係「終極奧運概念股」嘅時候,Rapiere仲估「終極」係terminal,而唔係ultimate。

6 comments:

  1. 肥仔,講真定講笑,你係唔係民主Irrational Exuberance?

    ReplyDelete
  2. hahahha

    work that imagination, my friend...

    Shuen

    ReplyDelete
  3. You may say I'm a dreamer.
    But I'm not the only one.
    I hope someday you'll join us.
    And the world will be as one.

    ReplyDelete
  4. Imagine all the people
    Living life in peace...

    ReplyDelete
  5. the additional value need to be calculated using nominal exchange rate (not PPP). therefore, it would be 1300M/30M x (income ratio = 0.1) , only adds 4x the current value.
    (alternatively, using urban population and urban inocme, 400M/30Mx0.2=2.5x)

    ...unless you expect further RMB appreaciationg, such that nominal and PP rates converge, then you would be right.
    or that, the expectation of further growth, which means higher PE.

    ReplyDelete
  6. I agree.

    Using nominal income per capita, there should be a much smaller price appreciation.

    But... You are also correct,l if we are going into China, there would be MASSIVE PE multiple expansion.

    hahahha My boss will be a rich man indeed then.

    Perhaps he would invite the New China News Agency as a Joint venture partner...

    imagination can go too far sometimes indeed hahhahahahah

    ReplyDelete