Monday, July 30, 2007

一注獨沽賣滙豐

今日,呢篇文非常難寫。

係《金手指》嘅fan屎都知,孫柏文一出「一注獨贏買XX」嘅文章,就等如我有股票推介。今日,我第一次倒轉,唔係叫大家「一注獨贏」,而係叫大家「一注獨沽」。沽嘅股票就係滙豐控股(005)。

如 果你有睇開《金手指》,就知道我對花旗國樓市非常悲觀。因為呢幾年實在有太多唔應該借到錢嘅人,搵到羊牯借錢畀佢哋買樓,亦即中外馳名嘅「次級按揭」。以 前花旗國樓市節節上升嘅時候,個個都話呢啲羊牯係天才,甚至係煉金術師,將垃圾煉成金。呢啲羊牯當中,就有Hey Sucker Banking Corporation滙豐份。

半年業績未係戲肉

因為當人就嚟連飯都唔食,都會供樓,又或者因樓價升咗,可以走去做二按攞錢唔斷供,就會製造一片「好安全」嘅假象。

滙豐今日收市之後,就會出半年業績。睇啲分析員報告,07年上半年係點,雖然分歧好大,但個個都話會有盈利增長。究竟上半年係點,我唔知,不過我覺得上半年係點,根本捕捉唔到今日滙豐面對嘅花旗樓市挑戰。

即係話,發表上半年業績唔係戲肉,今日最緊要係滙豐如何評價手上嘅按揭價值。首先,滙豐喺年報都話,花旗國按揭估值,因為有按揭債券市場,所以係跟市價。呢個政策值得鼓勵,因為透明度高。

地方問題 影響環球

如 果大家記得,今年一踏入7月(即上半年截數後),穆廸同標普相繼下調好多次按債券評級,而反映AAA同AA級次按債券價格嘅幾個ABX指數,亦喺7月開始 下跌(見表)。

The axis is wrong on the AA bonds graph. It should read 93 instead of 98.

今日,孫柏文就信滙豐喺按揭估值方法上,牙齒當金使。滙豐喺業績公佈之後嘅分析員同記者發佈會裏面,會分享今日手上按揭嘅價值。仲有,花旗 國樓市衍生出嚟嘅資金減少現象,已經開始全球擴散,「地方問題」經已影響「環球金融」,所以最後要再同大家講多一次,一注獨沽賣滙豐!

建議沽出:滙豐控股(005)
目標價:112.5港元
年期:12個月

No comments:

Post a Comment