Sunday, July 22, 2007

對付榮豐 初見成效

噚日,孫柏文講過榮豐投資(063)大玩「財富轉移」,大股東對小股民有如被李國 章蹂躪。我亦講過,就算證監同港交所,批准呢啲蹂躪手法,喺有互聯網之後,你做嘅衰嘢,係唔會銷聲匿迹,永遠被互聯網存載。之後只要有人google榮豐大股東嘅名,就會搵到我嗰篇警惕世人同佢哋合作會有乜嘢結果嘅文章。

即係話,就算證監同港交所嘅人收唔到佢,Google呢個天收佢。

大家可能會問:「真係得?」我只可以話,噚日篇文章上網之後,到晚上時分,你只要google榮豐董事「鍾斌銓」,「鍾金榜」,「鍾燊榮」,「鍾斌盛」任何一個名,都會喺 「搜尋結果」嘅第一頁見到我嘅文章。

google「和黃3」會點?

大家可能會再問:「咁會唔會好快喺結果首頁唔見咗?」呢個問題,最好由和黃公關作答。因為如果你今時今日google「和黃3」,「搜尋結果」首頁嘅第一個答案,就係我篇讚和黃3好勁,不過批評佢哋九流 marketing,題為《和黃3又硬膠》嘅文章,而嗰篇文係喺好幾個月前寫。

試問如果有後生仔女,經過和黃3幾十億元嘅marketing之後,真係上 網睇吓和黃3搞啲乜,點知一睇就係我篇文,你係和黃你會覺得點?所以都係嗰句,做衰嘢,出得嚟行,遲早要還。仲要唔係得你要還,因為永遠被存載,之後十年、二十年,你嘅仔、孫,都仲會還。同姓鍾嘅人做生意,google吓先!

1 comment: