Wednesday, July 11, 2007

「可不可能還我自由?」

朱培慶唱K事件,已經有好多唔同嘅分析。孫柏文覺得,下台合理,港台無罪,不過應 殺。因為作為一個傳媒工作者,我覺得嗰啲話「港台如果被殺,香港就會冇獨立聲音」嘅人,正硬膠也。因為如果你要走在正「中」間,只需買份《蘋果日報》,同 一份「祖國奶水」報,跟住兩份都睇晒就可以。

仲有,港台每年差唔多6億元嘅撥款,又可以畀幾多小朋友,喺啲教得好好嘅牟利幼稚園讀書?

處長K癮殺死港台

不 過講真,如果今次港台被處長鋪K癮殺死,港台只可以怪自己。特區有個blog叫做「東南西北」,blog主好鍾意繙譯中文文章,畀番鬼佬明白特區同祖國嘅 風土民情。除咗繙譯之外,blog主都會有用英文寫嘅分析文章,今次就畀我幫佢繙譯。基本上,「東南西北」話如果朱培慶唱K係「私事」,咁點解第一次朱處 長做回應嘅時候,係港台呢個「公器」嘅公關做?如果港台真心覺得今次係「私事」,根本就唔會畀佢「公器私用」,應該係「佢死佢事」。港台因此形象嚴重受損。

最後,孫柏文喺上個禮拜五收到一封朋友轉送嚟嘅電郵,今日想大家分享,在下面啲出。

------------------------------


友:

請不要視今天的信為一封遺書。沒錯,我今天尋的是死亡,不過是塔羅牌中的「死亡」。懂用塔羅牌占卜的人,會告訴你如果在占卜過程中,你抽到「死亡牌」,不代表你將會魂歸天國。「死亡牌」只預言在生命中有些事情會得到了結,去到盡頭。

各位,實不相瞞,我好攰。我想有好多事情得到了結。

以前,熱愛我的工作,深愛我的女人。

奈何愛,已經不在。

我的工作,本應好簡單,只需管理一班毋須管理的精英,確定精英沒被滲透。奈何工作,已經變成一場戰爭。外來的攻擊,有如長江江水,綿綿不絕。有如花崗岩般的堅定,都會有崩潰的一日。

我的女人,本應好簡單,我深愛她,她深愛我。奈何女人,已經變成一場交易,互惠互利。為符合世俗的預期,使他人覺得一切如常。內裏的折磨,有如熔爐烈火,熊熊在燃。有如黃金般的熱情,都會有耗盡的一日。

工作已變成折磨,回家已變成工作。

奈何愛,已經不在。

我在尋找的了結,何時現?

我在尋找的死亡,在那方?

酒,不應再喝。喝了,只會有更多煩擾的電郵。不過今天應不是放下酒杯的一天。

PS.今晚我哋係咪落Must Kara?好掛住Coco。

4 comments:

  1. 上星期有朱處長夜蒲, 昨晚, 又有長毛狂歡disco.

    其實佢地都係用私人時間, 去體察民情, "不入虎穴, 焉得虎子". 朱處長都係先考察一下, 見到coco咁落力, 都係專才一名,所以, 就希望可以深入虎穴. 點知, 最後, 好可惜...

    長毛呢, 成日話要平等, 民主, 所以, 佢都可以同深水埗的阿伯, 旺角的金毛一樣, 用平等的身份, 去泡妞, 吹水.

    ReplyDelete
  2. imagine coco dancing to celebrate our 10th anniversay...

    wow!

    Good show good show

    as for 長毛... he is an unmarried guy. let him 狂歡 lah hahaaha

    ReplyDelete
  3. 朱處長都係響應鄧小平 "馬照跑, 舞照跳" 來慶祝回歸10年, 而且, 有大馬主朋友一齊去玩, 仲有祖國靚女, 更加証明"中港一家親", "中國好, 香港好".

    ReplyDelete
  4. 香港好,中國好

    中國好,香港更好!

    ReplyDelete