Sunday, July 22, 2007

立即Cut 影視處Budget


一年一度書展,明光社嘅姊妹政府部門影視處,又再次四出搵嘢嚟做。孫柏文成日覺得,官僚 做嘢非常慢所以應該完全外判畀明光社做(惟獨是恐怕他朝明光社嘅員工,上街要求「同工同酬」)。點知,居然畀影視處喺茫茫書海中,搵到鹹嘢,我今日亦同大 家分享呢啲好嘢。

影視處當然即刻行動,好似納粹德國或今日嘅新加坡咁,要燒書。出版商就算可以理直氣壯都好,都就範,開始透火。點知第日,影視處突然撤銷 要求,鹹嘢可以繼續賣。我今日就代表明光社嘅兄弟姊妹,高聲疾呼:「廢!立即Cut影視處Budget!」

5 comments:

  1. 可否暫時縮小打擊面。不要一竹竿打一船人。否則會很費力。

    該死的是OAT,淫神處,只是TELA以下的一個部門。

    還有,現在是呼吁你老板,還有那些民主大狀們為林藹雲打官司的時候了。

    http://rconversation.blogs.com/rconversation/2007/07/oiwan-lams-expe.html

    ReplyDelete
  2. 不如外判左影視處比明光社做,正苦可能一個仙都唔洗出。

    ReplyDelete
  3. 唔知D "淫審" 洗唔洗考基準試...

    食環處D "南斯拉夫"都係...

    ReplyDelete