Monday, December 18, 2006

13分鐘放縱 和黃仲有得升

上個禮拜四,孫柏文和 應咗曾淵滄前輩對13和黃近期股價走勢嘅睇法。曾淵滄兄話:「和黃股價近日走勢很飄忽……老是一天升一天跌,真不容易捉摸。」我亦喺當日講過:「近幾年和 黃每逢接近年中、年尾嘅時間,都會因為想粉飾中期或全年業績,而賣「家當」……和黃管理層作為理性生意人,真係乜都可以賣,最緊要係作價……所以和黃走勢 就會好飄忽。」

真係打針都冇咁快,我講完都冇48 小時,喺上個禮拜五,就有個好似好權威、講無線電訊業嘅英國網站NewsWireless.com,話和黃將公布出售3歐洲畀941中移動,跟住仲要出現 偽造文件,話喺祖國做固網電話服務嘅728中電信會入股3意大利。股市就憑呢兩個消息,令和黃股價喺13分鐘內狂升狂跌,股民今次真係「13分鐘放縱,來 吧,不羈放縱,because I love 3。」

雖 然我多次話過和黃唔會賣3,因為佢哋搞緊「文化大革命」,推出無限無線上網嘅X-series,而革命未成功,又豈能談賣盤?不過,睇見和黃股價因「成功 賣盤」消息狂升,都咪話我冇心郁郁,想加入「倒3」行列,一齊高聲叫和黃投降出售3G業務。都係始終嗰句,大家如果有跟住我11月22日嘅建議買咗和黃, 就一定要忍耐和黃可能會有比較大嘅股價波幅。


No comments:

Post a Comment