Thursday, December 14, 2006

哈企來港上市,哈哈哈!

呢 幾日,特區金融業吹咗好多從哈薩克斯坦Kazakhstan嚟嘅風,話希望特區可以提供金融服務畀哈國啲企業。呢個消息,對於我呢個前石油分析員來講非常 鼓舞,因為哈國「寸油尺土」,肯定為我哋帶來無限商機。就連港交所周文耀,都話希望可以喺08年見到有哈國企業來港上市。

不過,我再諗深一層,某個國家嘅 企業想來港上市,使唔使出到港交所高層,好似「計劃經濟」咁話「希望見到」?不過最終,我都接受哈國企業來港上市,係一定需要港交所高層嘅「祝福」。無他 嘅,大家可以試吓問問喺我哋特區做企業融資嘅banker們,如果無端端攞一份哈國企業嘅上市申請去有關部門申請上市,一定會被證監會同港交所係咁叉、 叉、叉。因為證監會同港交所裏面啲官員,最怕就係孭鑊,只要冇公司可以成功上市,佢哋就唔會有鑊孭。近期一大班分分鐘會出事嘅祖國銀行點解可以上市?上市 係國家政策,就算出事,又點會輪到特區啲小官員孭鑊?

不過最後,就算冇啲驚孭鑊嘅官員,都未必有哈國企業來港上市。因為要我哋特區啲嬌生慣養嘅投資銀行 家,去好似哈國呢啲渺無人煙嘅地方,真係好難。大家只要睇下班要跑大陸投資銀行家、會計師、顧問等等嘅blog,就知道點解。

Land of Borat, in the middle of no where...

No comments:

Post a Comment