Wednesday, December 27, 2006

聖誕警掃毒 和黃繼續High!

今日,孫柏文原先想祝大家聖誕同新年快樂,不過有個老前輩提醒我,「樂」呢隻字始終同「落」差唔多音,所以前輩就叫我諗啲新嘅祝福語。今日,孫柏文就祝大家聖誕同新年快high。大家可能會問:「呢排為『保護』年輕人,警方好似好嚴厲掃毒。咁冇晒啲fing頭丸同Ketamine,呢個聖誕點high啊?」

如果你問得「呢個聖誕點high啊?」,孫柏文相信你冇聽我呢幾個禮拜嘅話。因為我呢排重複、又重複咁叫大家「一注獨贏買和黃」,而如果你有聽我話買咗13和黃,呢個聖誕真係唔high都唔得。點解?因為近呢幾日,印度真係傳來好多2332和記電訊旗下嘅印度業務,收到愈來愈高出價嘅收購建議書消息。

上個禮拜,我為大家計過數,如果和電出售佢哋佔有66.7%股權嘅印度第三大電訊商Hutchison Essar(HE)嘅股權,而賣價係當間公司值170億美元。和電就可以收到113億美元,即每股18.5港元。和電上個禮拜收市價18.28港元一股。亦因13和黃佔和電49%嘅股權,和黃都可以每股袋10.3港元。和黃上個禮拜收市價就有77.8港元一股。

雖然,上個禮拜我計數嘅時候,估HE值170億美元,已經係市場覺得嘅上限。不過,近呢幾日市場開始傳HE估值已經達到180億美元。有啲消息仲話前宗主國 Vodafone,會出135億美元,淨係買和電手上嘅66.7%股權,令成間HE估值超過200億美元。競投之熱烈,有如97年香港解放前,拍賣地皮嘅情況,印度報章講到啲買家,好似當年信和置業嘅黃志祥般「神勇」。

大家可能會問:「如果和電收到135億美元,有等於幾多?」135億美元,就等如1053億港元。當年99年,和黃靠賣Orange榮獲「全球最賺錢公司」嘅名銜,和黃都之不過收到1130億港元,而和黃股價亦升到超過130港元一股。如果和電最終真係收到135億美元,和電每股就會有22.1港元,和黃亦會有12.3港元一股。今年聖誕,買咗和電同和黃嘅人,真係差佬掃毒,都仲會natural high!

No comments:

Post a Comment