Tuesday, December 12, 2006

Yumiko甩褲 vs 官恩娜被強吻 vs Jennifer Hawkins


講起查找不足,我不能不提周末甩褲嘅Yumiko,同埋早排被人「偷吻」 嘅官恩娜。佢哋兩個人一路都未能大紅大紫,原因其實好簡單。今時今日,觀眾最想見到藝人有最稀罕、最有價值嘅特質,就係要真honesty,同處變不驚 toughness。見到Yumiko喺事件發生之後第二日,喺電視螢幕上喊,仲話因甩褲所以取消工作,真係會令年輕人覺得佢又假又廢,咁樣點會紅?

試 問,如果當時Yumiko即刻展示燦爛笑容,用番幾年前fornari牛仔褲廣告裏面女主角咁着番條褲,仲要話再試跳,直至到成功為止,你估TVB唔會將 節目改名做「歡樂滿Yumiko」咩?幾年前,環球小姐冠軍,現今係地產代言人Jennifer Hawkins,都試過公眾場合甩褲,佢又點做?好有性格咁,向觀眾微笑(video)。

官恩娜仲弊,話被人「強吻」令佢精神崩潰。有幾崩潰?有線電視即場訪問佢嘅時候,仲記得用普通話做對答,喺被人嚴重非禮之後,仲記得謹守無線電視不明文「行規」(不准在本地電子傳媒上用廣東話),豈能唔覺得佢又假又廢呢,咁樣點會紅?

So Fake... So Sad... But for Yumiko... Nice ass! ho ho ho... = )

No comments:

Post a Comment