Wednesday, December 20, 2006

和電 印度業務 Super bidding war

講起外國,印度呢幾日繼續傳來對2332和電同13和黃嘅好消息。唔知道是否因為多種消息已經傳出咗好耐,所以愈來愈多人,對和電同和黃抱着一個「有堅嘢先算」嘅投資態度。不過,我相信年底之前一定「有堅嘢」,因為孫柏文收到消息,印度第二大無線電訊商嘅老闆Ambani,已經喺禮拜日同佢老母去咗拜印度神Vishnu。

雖然只有佢、佢老母同Vishnu知道點解佢去咗拜神,不過我相信一定係為「成功收購」祈福。聽日,再為大家一站式(毋須再睇其他專欄)分析呢單嘢。



2 comments:

  1. 好,我信你!

    不過有條件,朝早睇交易現場,都有所謂「入貨價」、「止蝕價」同「目標價」,請用你隻金手指幫大家,dook 1 dook!

    ReplyDelete
  2. hahahahah...

    My target price is 13 Hutchison $100.

    12 months price target from 22/11/06 till 22/11/07.

    Good luck!

    ReplyDelete