Tuesday, December 12, 2006

李超人 vs 股壇黑氣石孫柏文

今日,孫柏文首 先要多謝《利字當頭》一欄總舵主利世民兄,過去兩日「出山」寫咗兩篇關於宏觀貨幣政策嘅文章。小弟特別對世民兄點睇人民幣最為佩服,一句:「只要一天人民 幣不能自由兌換,就代表了人民銀行暗地裏明白,滙兌市場開放的結果將會是人民幣下跌。」就能道出自由浮動嘅人民幣應該會走的方向。

呢幾日,因為我知道自己罪孽深重,所以為求查找不足,決定閉門思過幾日。令我覺悟自己罪孽有幾深嘅,就係好多痛罵本人嘅網上討論區。孫柏文發覺原來我有一個超級大fan屎,網名叫kellygun,相信佢一定係出於一個恨鐵不成鋼嘅心態,喺全特區各大網上討論區發起多個「倒指」討論,討論標題仲要好有心思。

早排隔籬版《英之見》一欄總舵主,孫柏文非常敬仰嘅黃國英兄,曾經呼籲喜愛討論財經口水佬表現嘅網民:「網上輿論也極有影響力。其實網上批鬥,只會增加人家(財經口水佬)的無形壓力…最後可能只剩少數應聲蟲點綴。」仲有,黃國英兄仲話:「(口水佬)睇好睇錯根本無所謂,賭場黑氣石也有價值。」

而經過幾個月前,孫柏文建 議大家買熊證繼而輸清光嘅沉痛經驗之後,網民就開始叫小弟「黑氣石」Kryptonite。如果大家有留意花旗國漫畫,超人Superman嘅弱點,就係 一遇到「黑氣石」會超能盡失。無獨有偶,因為小弟喺兩個禮拜前曾經叫過大家「一注獨贏買和黃」,仲要話會升到100元一股,所以就引發好多「李超人遇上股 壇黑氣石孫柏文,和黃會唔會大跌呢?」之類嘅討論標題。和黃今日未大跌,黑氣石未靈驗,孫柏文亦希望唔靈驗。

No comments:

Post a Comment