Tuesday, December 19, 2006

H股指數 11日內見10700點?

噚日,中資國企金融類股份大升特升,好似開緊個大派對。唔知道係唔係因用咗來抽新股嘅錢,返回股票市場,不過噚日孫柏文「落區」打聽散戶投資氣氛,走去咗銀行觀察下圍住股票機啲人嘅時候,就感受到一片濃烈嘅亢奮感覺。

個 個散戶都好似生咗隻金手指,雖然篤來篤去都係國企金融股,不過眼見篤乜嘢股票編號入部報價機,都係升、升、升!我企咗喺報價機附近足足有成三十分鐘,其間 只有一個嬸嬸散戶篤過隻跌嘅股票,佢想睇嘅股票就係1818招金礦業。睇見佢篤咗隻跌嘅國企股,我都好想知道佢嘅感受,所以為咗完全找出真相,我就不畏艱 難咁問咗嬸嬸一句:「嘩!你咪好傷囉?」

剎那光輝唔代表永恒

點 知,我一問完個問題,個嬸嬸就轉身,用一雙好似識發雷射光嘅鹹蛋超人眼望着我。跟住佢就話:「肥仔!佢上市嗰日,我已經放咗啦!好彩我冇聽我仔嘅話,佢同 你一樣咁肥,又一樣咁多口,成日都話黃金、白銀會升。睇吓!睇吓!升個屁。」嗰一刻,我真係好想學當年蔡楓華咁,幫嬸嬸贈興,同佢講句:「剎那光輝唔代表 永恒。」

一致唱好跌市先兆

不 過我最後都冇講。令我冇同佢講呢句話嘅原因,係因為H股國企指數已經好似03年12月一樣,進入大升狀態,雖然唔代表永恒,不過真係可以好光。睇番03 年,H股指數喺12月升咗25%,由4000點升到5000點。如果今年12月都有同一升幅,H股指數就會見10700點。不過剩番7個交易日就到07 年,唔通真係可以每日升200幾點?孫柏文知道起碼噚日得。

講起07年,花旗國傳來一陣 對股市非常壞嘅消息。金融新聞社《彭博》Bloomberg報道,華爾街最大嘅十二間行當中嘅投資策略員,都非常之罕有地口徑一致、異口同聲話07年股市會升。大家可能會問:「佢哋班人,個個都係投資銀行嘅精英,佢哋話升,有乜唔好?」問題就係,佢哋最後一次完全口徑一致話市會升,就係喺00年尾預測01 年股市表現嘅嗰一次。但01年埋單計數嘅時候,標普500指數最後跌咗13%,而恒生指數都跌咗24%。

孫柏文覺得,散戶、專家,大家對分析未來股市走勢嘅能力,其實差唔多。只要有異口同聲話升市嘅情況出現,個大市就一定跌。問題只係幾時會跌,同跌幾多。不過,我建議大家盡量用今年最後呢個交易日去狂歡 (click play),等到出年先至去擔心跌市呢啲掃興話題。

No comments:

Post a Comment