Friday, December 29, 2006

H股指數2日內見10700點!

前日,我哋特區同全世界嘅互聯網斷晒線,上網都只可以去一啲特區作為基地嘅網站。而喺非特區嘅離岸網站,聽聞都只有sex141.com運作如常,如果唔係知道佢一定要離岸運作,真係有機會誤會佢個網站喺特區營運。不過,因為噚日孫柏文冇辦法上網搜羅資料,所以今日就冇辦法為大家作深入嘅分析。

今日出街嘅《金手指》文章,可能有比較多嘅「水份」,比較多「吹水」,大家甚至會覺得我今日有呃稿費之嫌。如果大家有呢啲感覺,我亦借呢次機會向大家道歉。大家聽完道歉說話之後,可能會問:「咁同平時有冇分別?」絕對有!平時我呃稿費嘅時候,冇嘢好賴,所以只會好似一個響擠滿咗人嘅電梯裏,放咗篤無聲屁嘅人一樣,希望就算有人覺「出事」,都冇人會出聲鬧個「經手人」。不過今次唔同,有嘢賴,所以我就可以好大方咁同大家道歉。

不過,大家寫信來之前,我問大家一句:「你覺得個市仲有得分析咩?如果我叫你唔好買、唔好入市,你會聽我話咩?」呢個大升市,特別係國企H股指數,已經到差唔多高潮,不過最弊係男性高潮,亢奮完就好快會平復,甚至會瞓覺,叫極都唔醒。喺12月19日,當時H股指數大約9139點,12月剩下七個交易日,我曾經同大家講過,市場氣氛令我相信H股指數極有可能學03年咁,喺12月一個月內升25%,H股指數就會升到10700點。計埋今日,仲剩兩個交易日,大家不如將疑慮盡釋,狂歡埋佢!跌市出年先至理!

Below is the last headline of my column...

No comments:

Post a Comment