Tuesday, August 14, 2007

股市「風眼中的平靜」

噚日,特區股市成交量得嗰600幾億,比平時有如用水瓜打狗一樣,少咁截。冇辦法,大家都驚做出頭鳥。上個禮拜,歐洲同花旗國打金融風暴,以前好景時,啲 銀行就好似大賊一樣,個個稱兄道弟,互相承認對方資產嘅價值,你借錢畀我、我借錢畀你。點知一打風,個個反轉豬肚就係……互不承認對方資產嘅價值,大大力 向各方抽走資金。

如果金融體系係一個生命體,錢,就係血。血喺個生命體停止流動時,就有如心臟病發。各國中央銀行,就好似緊急醫護人員面對啲O.D.咗嘅 raver一樣,一支腎上腺素咁打入個心臟,突然令啲raver睇落去好似冇事。大家要知道,設計上支腎上腺素只可以幫三日,三日之後就消散,照理應該繼 續出事。不過,作為白銀戰隊隊長,孫柏文當然唔會排除日日打支腎上腺素入心臟嘅可能性。

不過大家要知道,如果真係日日打,咁我叫大家「一注獨贏買白銀」嘅120美元一盎斯目標價,就肯定唔需要去到我原先嘅2016年限期至靈驗。大家就當腎上腺素發作嘅呢幾日,好似冇乜事嘅時刻,為風眼中嘅平靜。

No comments:

Post a Comment