Monday, December 04, 2006

和黃月底見$100?

大家作為《金手指》嘅fan屎,都會留意到,孫柏文每一次出「一注獨贏」呢四個字為大家提供投資建議嘅時候,都會提供埋「目標價」同目標價嘅「時限」。

例如,今年3月6日叫大家「一注獨贏買白銀」嘅時候,我為大家提供嘅目標價就係120美元一盎斯,而有效限期就係10年至2016年3月6日。

不 過,我相信大家都留意到,我喺11月22日叫大家「一注獨贏買和黃」嘅時候,冇提供埋目標價同目標價嘅時限。理由係和黃嘅3雖然推出完全拋棄以前經營模式 嘅X-Series「無限無線寬頻服務」,不過因為和黃當時未公布X-Series嘅定價,所以我決定等和黃出定價先至為大家提供目標價。

咁上個禮拜五,和黃喺英國嘅3 UK卒之成為第一個推出X-Series嘅市場,亦同時間宣布定價,所以今日我就為大家提供我嘅目標價同目標價嘅時限。

目標價:100元一股

年期:一年至2007年11月22日

大 家可能會問:「點解100元?」首先,我知道好多人覺得買和黃,就等如買佢哋可以運用財技「解決」3多年虧損嘅問題。有啲同行財經口水佬,更加覺得因為可 以睇得明和黃盤數,而引以為榮。不過,經過一個周末嘅時間,我相信市場會將和黃由一間要倚靠財技嘅「計數股」,變成一間炒「無線寬頻服務破格先驅」嘅「概 念股」。

原因係和黃X-Series喺英國嘅定 價,比一般無線服務評論員估計為低,仲要低好多。定價吸引程度,令一些以前多次狠批過和黃嘅英國鬼佬評論員,都大讚和黃今次爭一口氣,仲話會完全改變全行 嘅收費服務模式,令「畀咗錢就可以任用」遲早都會成為行規。市場覺得呢個可能性有幾高?就連Vodafone嘅總裁都喺上個禮拜五咁講,所以今次和黃真係 正途上嘅先驅。

撥亂反正好事近

大 家可能會問:「我都知勁,不過消費者有冇興趣先?」聽聞3 UK嘅網站喺上個禮拜五,因為有太多人瀏覽,所以出現「死機」情況。仲有,平時出咗名快聽電話嘅3 UK客戶服務,都因為有太多人打電話去買X-Series服務,導致客戶需要面對超過45分鐘嘅等候時間,先至可以同服務主任講電話。所以我絕對有信心消 費者喺呢個定價水平,對X-Series有興趣。

噚日,我同一個做對沖基金嘅朋友喺灣仔修頓打籃球,講起消費者對X-Series嘅反應同影響,佢就話: 「嘩!有少少似playstation 3,最好就係3 UK每個禮拜一路公布上客數量。如果市場開始相信3會冇事,和黃真係可以當『概念股』咁炒,年底見100!」可能我朋友忘記已經係12月,仲剩番十幾日, 都係畀和黃多啲時間好。

不過,我都同意朋友嘅睇法,我都希望3 UK可以好快公布上客數量,等市場都可以知道X-Series有幾勁。最後,呢幾日聽3 UK高層說話,察覺到佢哋sell 3嘅方法有變化,重點已經唔再放落功能身上,而係重複又重複咁講「無限無線寬頻服務」,撥亂反正,好事、好事。

2 comments:

  1. 路透社開始分析國際電信形勢,道出了傳統電訊商的懢忦,和黃X-Series的先見之明:
    http://hk.rd.yahoo.com/news/rss/*http://hk.news.yahoo.com/061205/3/1xnpx.html

    ReplyDelete
  2. 和黃 = foresight?

    Ironic but yes.

    ReplyDelete