Wednesday, February 14, 2007

和電不派息股東不批售

噚日,和電2332復牌,亦係Vodafone成功同和電管理層達成協議,收購和電印度業務之後嘅第一個交易日,和電全日股價下挫15.21%。有啲人一定會話股價下跌係因為啲投資者趁有好消息出貨sell on the news,孫柏文唔同意。

Sell on the news,係唔會令隻股票跌15.21%!

其實,我覺得和電跌15.21%嘅原因有幾方面。第一,好多人都以為和電拍賣印度業務會爆發競投戰。點知,喺第一回合就已經被Vodafone贏咗。仲要係市場覺得合理嘅價錢,而唔係Vodafone一向以來出嘅瘋狂價,淨係睇Vodafone股價升就知道。

第二,就係啲人覺得和電管理層,又會「玩嘢」,好似Harry Potter咁玩財技。以前「公司唔好、股東唔好」大家都明白,不過今時今日「公司好、股東照樣唔好」,就係可以解釋點解用「天價」賣嘢,股價可以跌15.21%!

最後,和電管理層已經話過會派股息,不過孫柏文建議大家,如果派股息少,到要投票批准交易時,大家可以「玩嘢」投反對票。為了大家股東利益,一齊集體抗爭吧!雖然very substantial disposal好似只要simple majority通過。不過如果有機會,反對好過唔反對!

No comments:

Post a Comment