Monday, February 05, 2007

知道自己被騙的一刻……

唔知道大家有冇好似孫柏文咁試過,覺得股市會升,所以走去買恒指認股證。之後,股市真係升,不過走去銀行睇股票機嘅時候,發覺自己買咗嗰隻認股證郁都唔郁,跟住同企喺隔籬個嬸嬸大叫:「我俾人呃咗啊!俾人呃咗啊!呃咗啊!」

其實,大家就算未試過買恒指認股證,都應該試過被騙。而往往喺被騙過程中,最痛苦嘅一刻,就係發現自己「俾人呃咗」嘅一刻。大家可能會問:「今日,孫柏文突然講「俾人呃咗」呢樣嘢,係唔係想安慰曾經跟住金手指建議,買過熊證嘅讀者?」我可以同大家講,雖然我日日都想安慰我啲戰友,不過今日講被騙呢樣嘢,唔係為咗熊證單嘢。

開始懷疑 慢慢接受

呢個周末,孫柏文睇到一段新聞。話說有一位姓陸、叫Bonnie嘅姐姐,佢老公四年前見到街邊有人販賣聲稱「最多會十磅重」嘅寵物豬,而佢老公知道Bonnie係一個充滿愛心嘅人,所以就用咗1800元買隻豬返屋企。點知,隻豬越養越大,去到四年之後嘅今日,已經有二百幾磅。

我睇到呢段新聞嘅時候,真係好想知道,究竟Bonnie同佢老公幾時先至發覺「俾人呃咗」?

係隻豬越養越大,慢慢開始懷疑,跟住又慢慢接受?定係有一日清早時分,個老公喺廁所「做事」嘅時候,Bonnie突然敲廁所門問:「老公,我哋隻豬係唔係真係最多會重十磅?家已經一百磅,使唔使去寵物店問吓佢哋有冇畀錯豬我哋?」

Bonnie姐姐好好人

不過,我見到Bonnie喺電視機被電視台訪問嘅時候,真係非常妒忌佢老公。點解?理由好簡單,Bonnie姐姐就算被騙,搞到屋企擺咗隻二百幾磅重、每日瞓覺都瞓20個鐘嘅豬,都冇「隊」佢出街,就知Bonnie姐姐一定好好人。

唔好話係隻豬,當年讀大學放暑假嘅時候,我每日瞓20幾個鐘,孫媽媽忍咗幾日之後,連自己個仔都「隊」咗出街,叫我搵暑期工做,所以,我今日一定要重申:「Bonnie姐姐一定好好人」。


No comments:

Post a Comment