Thursday, February 15, 2007

日本快爆搶金潮

今日首先要同大家講,孫柏文今 日會讓啲版位畀《利字當頭》一欄總舵主利世民兄。理由係,世民兄話有感而發,要同大家分享佢老婆同永亨銀行客戶服務部嘅奇妙經歷,希望大家有共鳴。我只可 以話希望永亨銀行嘅公關科同事,可以寫信入嚟,等我都可以同大家分享永亨嘅回覆。

入正題。

大家作為《金手指》嘅fan屎,都應該知道世界各國嘅中央銀行, 最害怕嘅就係黃金同白銀。因為就算中央銀行為首嘅建制,可以控制「消費物價指數」嘅計算方法,令到好似冇通脹出現,不過只要金價、銀價上升,紙幣購買力不 斷被削弱嘅事實,就會赤裸裸暴露出來。所以,一眾中央銀行會用盡所有財技手段去控制金價。

日央行有心無力

早 幾個禮拜,眾中央銀行嘅俱樂部國際貨幣組織IMF,就出嚟話因為發展中國家個個發達,毋須要問IMF借錢,所以冇利息收入去彌補營運開支。唯一可以開源嘅 方法,就係將手上「冇用」嘅黃金賣出,變成紙幣再去投資。佢哋擺到明就係想打壓金價,仲要慌死驚冇人知佢哋想打壓,行出嚟話:「我哋會叫其他中央銀行減慢 賣金嘅速度同數量,等金價可以穩定。」希望用呢句說話,令人諗:「各國嘅中央銀行都係各自為政,冇可能可以協調佢哋賣金嘅數量,都係賣咗啲金好啲!」

雖然 呢個「口術」高明,不過建制當中,有啲人就連「紙幣可以保值」呢個大話都懶得講,紙幣要貶值就貶值。大家可能會問:「邊一間中央銀行,會完全唔理自己貨幣 同金價嘅關係?」原先就冇,間間央行都一定會留意,不過,有一間中央銀行就有心無力,因為被人挾持。呢間就係日本中央銀行,如果裏面嘅官員唔聽話,唔肯濫 發鈔票,就會被自民黨爆醜聞,可能因日央行個個都身有屎,所以先至被挾持。

其實,孫柏文相 信早排IMF無端端出口術去打壓金價,係因用日圓計算,金價已經逼近舊年5月嘅紀錄。點知日央行被挾持要濫發鈔票,所以就喺上個禮拜,以日圓計算,金價升 穿舊年5月紀錄,建立20幾年嘅新高位。我相信日本好快就會爆發搶購黃金潮,到時候就算以美元計算,都可以衝過舊年5月,730美元一盎斯嘅紀錄,而相伴 嘅白銀,又點會唔爆上?

No comments:

Post a Comment